Rezultatele cautarii dupa : "nicolae"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7
Regele berii incoroneaza Pro TV cu Dinastia Campionilor
Vineri, 20 Ianuarie 2006
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
Stefan Iordache: Nu mai aveam loc
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Headvertising a trimis bradut la Avon
Vineri, 18 Noiembrie 2005
Realizat in genul comediilor din anii ’50,  noul spot "Eu si bradutul meu" promoveaza cadoul pe care il vor primi clientii Avon inainte de sarbatori
O noua Bursa de Marfuri pentru comunicare, creativitate si vizual
Vineri, 07 Octombrie 2005
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
BCR open Romania s-a vandut pana in 2010
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Mediaplus si RS Consulting organizeaza Eco Etno Folk Film
Miercuri, 31 August 2005
Festivalul de film reuneste peste 150 de filme, creatii ale unor realizatori de film de la 22 de posturi de televiziune, cinecluburi si scoli de cinema din Romania
Jumatatile Connex au fost asamblate de McCann Erickson
Vineri, 29 Iulie 2005
Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
132.000 de plicuri au indeplinit dorintele Amigo pentru 133.000 USD
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Gourmet are reteta Delicata de la Saatchi & Saatchi
Sambata, 23 Iulie 2005
Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
« 5 6 7