Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 08 Februarie 2021
Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
Joi, 23 Iunie 2011
Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR, din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv
Luni, 21 Ianuarie 2019
Companiile din media si divertisment trebuie sa adopte o strategie multi-generatie si sa-si schimbe perceptiile despre comportamentul generatiilor mai in varsta, daca nu vor sa rateze un imens potential de crestere.
Marti, 29 Octombrie 2019
In octombrie 2017, Telekom Romania si Alior Bank au lansat Telekom Banking, proiectul financiar digital care raspunde nevoilor consumatorilor de produse si servicii rapide, usor de utilizat, de oriunde si oricand.sursa: telekombanking.ro
Joi, 19 Mai 2005
"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
Vineri, 06 Februarie 2009
Compania fondata de fostul director de creatie de la Grey, si mai apoi Brandstalk, a lucrat pentru clienti comerciali – Zapp, Telegraf - dar si comunicare politica – PSD...
Vineri, 10 Noiembrie 2023
Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United...
Vineri, 26 Aprilie 2024
,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Joi, 06 Iulie 2017
De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: