Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 
(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Visa Europe deruleaza de la 1 martie cea mai recenta campanie de imagine in Romania. Comunicarea va fi difuzata in 16 tari din Europa si este implementata de grupul Publicis impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media. Mecanismul campaniei se axeaza pe o promotie in cadrul careia fiecare achizitie facuta cu un card Visa ii poate aduce posesorului cardului si unui prieten al acestuia sansa de a merge la Campionatul Mondial FIFA 2010 din Africa de Sud™.

Campania, care se deruleaza pe mai multe canale media si include promotii si activitati interactive pentru consumatori, este cea de-a treia din seria campaniilor de succes care au la baza conceptul Visa Europe, „Viata merge mai usor cu Visa”, dupa „Alergatorul” si cea de „Taxe”. In acelasi timp, este prima campanie care se axeaza pe sponsorizarea campionatului mondial de fotbal FIFA (Fédération Internationale de Football Association) de catre Visa.

Promotia dureaza timp de noua saptamani, incepand pana la sfarsitul lunii aprilie. Cei care doresc sa se inscrie in promotie trebuie doar sa isi folosesca la cumparaturi cardul Visa, fie de credit sau debit, emis de oricare dintre bancile membre Visa, participante la concurs. 

Premiile constau intr-un pachet pentru doua persoane la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, doua pachete, de asemenea pentru cate doua persoane, la meciurile din grupe, si cate 6 premii zilnice in valoare de 500 lei. Promotia va fi prezenta la radio, in presa nationala, in cinematografe, mall-uri si supermarketuri, prin publicitate in spatii publice (OOH) si in mediile online.


PUBLICITATE: