Rezultatele cautarii dupa : "mail"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 13 Februarie 2006
											
											Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
										Marti, 17 Ianuarie 2006
											
											Trimis pe e-mail in fiecare miercuri, acesta face posibila lecturarea articolelor publicate in Business Magazin, pentru moment gratuit, urmand ca acestea sa fie accesibile numai abonatilor publicatiei
										Joi, 22 Decembrie 2005
											
											Leo Burnett Group  (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat  de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
										Joi, 22 Decembrie 2005
											
											Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising 
										Marti, 18 Octombrie 2005
											
											Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR defineste adresabilitatea multifunctionalului color  4 in 1 - Bizhub C250 de la Konica Minolta
										Luni, 26 Septembrie 2005
											
											"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
										Joi, 01 Septembrie 2005
											
											Noul instrument de dezvoltare al Ziarului Financiar aduce in casuta de e-mail, in fiecare dimineata, titlurile editiei si un plus de valoare cititorilor zf.ro
										Luni, 29 August 2005
											
											Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
										Joi, 14 Iulie 2005
											
											Pe langa interviul cu Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania, primul numar al revistei AdPlayers dezvaluie 35 de campanii si jucatorii din culisele lor, dar si primul poster MediaAdPlayers 2005 avand coordonate de contact a peste 300 publicatii membre BRAT
										Marti, 28 Iunie 2005
											
											Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
										Marti, 28 Iunie 2005
											
											Lista Castigatorilor la sectiunea Lions Direct din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
										Luni, 27 Iunie 2005
											
											Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
										Marti, 31 Mai 2005
											
											Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
										Marti, 24 Mai 2005
											
											Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
										Luni, 16 Mai 2005
											
											Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot  fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
										Joi, 12 Mai 2005
											
											Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
										Miercuri, 04 Mai 2005
											
											Festivalului de publicitate care premiaza excelenta in creativitatea romaneasca inchide robinetul inscrierilor vineri seara, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie
										Vineri, 29 Aprilie 2005
											
											Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
										Marti, 26 Aprilie 2005
											
											Oficialul de contact al licitatiei, Gabriela Buzescu, este si promotoarea campaniei de presa in vederea selectarii transparente a agentiei de publicitate
										Miercuri, 20 Aprilie 2005
											
											Internetics vrea sa recunoasca cele mai bune campanii online inaintea Ad’Or-ului 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















