Rezultatele cautarii dupa : "inima"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Emanuel Grigorcea demisioneaza din munca de agentie, dupa 16 ani de publicitate
Marti, 25 Noiembrie 2008
 Cel care ar putea fi primul Copywriter „cu acte” in publicitate si care a devenit in ultimii ani Client Service Director la Brands& Bears, s-a angajat in publicitate...
Fumatul interzis in spatii publice la Olimpiada de la Beijing
Marti, 12 August 2008

Daca ar interzice fumatul in spatii publice, Romania ar putea scadea numarul fumatorilor cu cel putin 370,000 persoane, intr-un singur an

‚E randul nostru sa-i trimitem acasa’, Saatchi&Saatchi: Romania-Italia
Vineri, 13 Iunie 2008

Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi sustine Nationala

Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Rogalski - Grigoriu a luat SABRE cu Daruieste din inima
Vineri, 23 Mai 2008

In numai doua saptamani, Daruieste din inima a generat 9000 de donatori in 12 centre universitare, redactii centrale si companii, un record national post 1989 in materie de donatori/centru/zi

La 4 ani de Pro Cinema, postul a dat excursii pe 4 continente
Luni, 21 Aprilie 2008
Telespectatorii Pro Cinema au primit, la aniversarea a 4 ani, patru excursii de cate o saptamana in patru colturi diferite ale lumii
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

''Inima de tigan''(Acasa TV) a batut ''Din dragoste'' (Antena 1)
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Love Plus, la Saatchi&Saatchi. Contul de media – la Zenith
Luni, 28 Ianuarie 2008

Detinuta de organizatia non-profit PSI, Love Plus este o marca sociala iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor

10 ani cu audiente de telenovela Acasa TV
Luni, 28 Ianuarie 2008

Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%

Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Castigatorii Romanian PR Award 2007
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este  Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
„Cumpar” la fel ca Emag.ro, la Internetics
Joi, 11 Octombrie 2007
Gratie reporterilor – cititori AdPlayers, aflam „solutii inteligente” de la magazinul online Redatronic care vrea un premiu Internetics cu un buton de cumpoarare al pravaliei identic cu cel de la emag.ro
Peroni pocneste sampaniile
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro,  Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Chivas Regal a vopsit fantanile arteziene bucurestene din Piata Unirii
Vineri, 29 Iunie 2007
"Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor", este de parere artistul Daniel Gontz, autorul operei
Bogdan Naumovici – CCO, Leo Burnett:
Marti, 19 Iunie 2007
"Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, grupul totalizeaza pana astazi sase finaliste la Cannes Lions", a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al Grupului Leo Burnett Romania
Editorial: AdOr-ul este in coma, cu bisturiul in inima
Miercuri, 23 Mai 2007
In timp ce unii acuza deja ca o parte din colegii doctori de la masa de operatie a festivalului au bagat bisturiul unde nu trebuie si ca avem de-a face deja cu o hemoragie interna sau o operatie gresita, doctorii AdOr au traditia de a da comunicat de presa cu iz de virtuti nationale ca au iesit de la masa de operatie, uitand bisturiul in inima
« 4 5 6 7 8 »