Rezultatele cautarii dupa : "graffiti bbdo"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
real,- cumpara de la Graffiti BBDO
Vineri, 31 Martie 2006
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Cine a inscris campanii la EFFIE?
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Castigatorii EFFIE Awards Romania
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
EFFIE 2006 departe de ochii presei?
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Graffiti BBDO scrie Lucruri incomode
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Sumarul Marcii de sambata
Vineri, 10 Martie 2006
Realizatorii emisiunii "Marca Inregistrata" au dezvaluit AdPlayers ca printre subiectele de maine, vom vedea pe TVR2, incepand cu 20:30, comentarii la spoturile Dorna / Insula si Samsung - HAT, un interviu cu Adrian Preda Ex-Director de Creatie al Graffiti BBDO si actual Chief Creative Director al McCann Erickson Zagreb si povestea coniacului Unirea
Travestitul Graffiti BBDO seduce HAT
Marti, 07 Martie 2006
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
Miercuri, 01 Martie 2006
"Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie", a declarat Dan Moraru, Managing Director, Graffiti BBDO la preluarea conducerii departamentului de creatie
AdPrint convinge greii din Europa
Joi, 26 Ianuarie 2006
In ciuda unor prezente internationale importante precum Publicis Conseil Paris sau TBWA Paris , Scholz & Friends Germania, echipe de creatie din agentii romanesti cu pretentii au ramas acasa
Noul PR Graffiti BBDO: Pleon Graffiti
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
Start pentru EFFIE Romania 2006
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Graffiti BBDO a castigat Romania Libera
Joi, 15 Decembrie 2005
Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii
Piese Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
PR Director nou la Graffiti BBDO
Marti, 06 Decembrie 2005
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
4 Argint si 5 Bronz pentru romani la Epica Awards 2005
Vineri, 02 Decembrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv European acorda trei Bronz si un Argint Leo Burnett Romania, cate un Argint pentru McCann Erickson, Lowe & Partners si Mercury Promotions si cate un Bronz pentru Graffiti BBDO si Proximity Bucuresti
Am o echipa de management completa
Luni, 21 Noiembrie 2005
Declaratia lui Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest vine dupa numirea din ultima vreme a noilor Client Service Director – Mirela Angelescu, Creative Director – Emilian Arsenoaiei, BTL Director – Bogdan Kisescu si PR Director – Ioana Manoiu (foto)
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
Graffiti BBDO are un nou Account Planner
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Stefan Chiritescu ( 27 ani ) a mai lucrat la Tempo Advertising, Friday&Friends si Vitrina