Rezultatele cautarii dupa : "golden"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
Luni, 30 Octombrie 2006
Veronica Savanciuc (foto), President & CEO afirma, pentru AdPlayers, ca noua echipa de creatie Lowe "este formata din Creative Groups conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, în calitate de Group Creative Director", ca "dupa doi ani si jumatate la Lowe, Mihai Coliban a ales sa nu faca parte din noua echipa", si ca "pentru Lowe, este cel mai bun moment în...
Luni, 23 Octombrie 2006
Motivând "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners România a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, în serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe România a revenit în Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat în palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie – DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
Luni, 09 Octombrie 2006
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari înscrise în festival reprezentând, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari românesti intrate în concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru înscrieri
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson România a câstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai râvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentând distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasând Leo Burnett România, câstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la Ad’Or
Vineri, 06 Octombrie 2006
20 de lucrari au fost nominalizate pe lista scurta (shortlist) la Sectiunea Film si TV Promo a festivalului de publicitate, 4 fiind promovate din România, de la TVR - 3 si McCann Erickson -1
Vineri, 06 Octombrie 2006
9 lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Radio, 3 înscrieri finaliste fiind emise din România si apartin McCann Erickson - 2 si Leo Burnett&Target SA -1
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din România si apartine TBWA Merlin
Vineri, 06 Octombrie 2006
27 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Presa Scrisa, 14 finaliste provenind din Romania: MCann Erickson – 7 finaliste, Leo Burnett&Target SA, – 4, Lowe & Partners – 2 si gmp - 1
Vineri, 06 Octombrie 2006
35 de lucrari au intrat, la sectiunea TV, pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate, 12 finaliste fiind din România: McCann Erickson - cu 4 înscrieri în finala, gmp - 2, Mercury - 2, Gavrila si Asociatii – 1, Lowe & Partners - 1, Odyssey - 1, Scala JWT Publicitate - 1
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a câstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Luni, 25 Septembrie 2006
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru s-a clasat prima din Romania la festivalul de publicitate organizat de Asociatia de Advertising din Letonia, care a premiat in acest an GMP cu 2 Aur si 1 Argint, McCann – 3 Argint, Propaganda – 1 Argint
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca (foto) a mai lucrat pentru conturi de comunicare cum sunt BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G sau Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: