Naumovici: "Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale"
Joi, 02 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moaleCine a spus ca  Bogdan Naumovici, fostul director de creatie Leo Burnett&Target, nu va mai coordona creatia agentiei de publicitate s-a înselat. Acum seful creatiei pe întregul grup Leo Burnett România, Naumovici explica, pentru AdPlayers, cum se va implica pe viitor în procesul de creatie.

“Voi superviza actul de creatie al Leo Burnett Group, iar în ceea ce priveste agentia Leo Burnett&Target, sa spunem ca voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici (foto), Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România. 

„Am completa încredere în cei 3 noi directori de creatie, drept care le acord independenta deplina, fiind gata sa îi ajut ori de câte ori vor simti aceasta nevoie”, a mai spus el, la instalarea celor trei noi directori de creatie ai agentiei de publicitate - Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaie, fost director de creatie al agentiei GMP.

Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale“Avem mare încredere în Carmen (Tiderle n.r.) si Radu (Placintescu n.r.) ca vor duce mai departe valorile Leo si ca, alaturi de noul membru al echipei, Emilian (Arsenoaiei n.r.) , vor forma o echipa imbatabila”, declara si Ioana Iordache – CEO al grupului Leo Burnett România.

“Avem convingerea ca, prin aceasta miscare, standardul de creativitate Leo Burnett va ramâne sus, acolo unde a fost întotdeauna” , a mai spus executiva grupului la numirea celor trei directori de creatie.

Pentru Emilian Arsenoaie: “Leo Burnett a fost si va fi întotdeauna Leo Burnett, iar asta da oricui siguranta ca daca stie ce vrea sa faca, cum, când si cu cine, atunci cu siguranta va reusi. Mai mult decât atât, Leo a devenit sinonim cu succesul, te obliga la succes”, este de parere noul executiv de creatie.

„Sunt ferm convins ca alaturi de Carmen si de Radu, pe care îi cunosc de atâta vreme, vom reusi sa zdruncinam înca o data fundatiile industriei de publicitate din România.”, promite noul director de creatie de la Leo Burnett, pâna de curând, responsabilul echipei de creatie de la GMP.

“Cred ca noua echipa de CD's va lucra foarte bine - ne vom completa reciproc si, cred ca, vom pune astfel în valoare domeniilie în care fiecare dintre noi exceleaza”, a afirmat Radu Placintescu.

“În ceea ce ma priveste, nu e o pozitie complet noua; este ceea ce fac de aproximativ doi ani în care am fost deputy. Ma bucura faptul ca voi avea o mai mare libertate pe care sper s-o folosesc cat mai bine posibil.”, a mai adaugat Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.

Cea care i-a reunit pe cei trei creativi, potrivit agentiei, Ioana Iordache mai sustine ca “este cea mai buna echipa pe care ar putea sa o aiba o agentie si este solutia fericita care ne poate asigura ceea ce ne dorim: cel mai bun produs si cel mai bun loc în care sa fii în publicitate.”

AdPlayersFile

Bogdan Naumovici

Chief Creative Officer, al grupului Leo Burnett România

Spune ca s-a întâlnit cu publicitatea din întâmplare, când Anghel Mora, care conducea agentia Lettera, i-a spus la o bere: "Bai, îmi place de tine cum îmbârligi. Nu vrei sa vii Client Service la mine?". La primul proiect au început sa dea idei cot la cot si Mora i-a recomandat sa se apuce de creatie. Si asa, dupa 12 ani de studiat Tehnologia Constructiilor de Masini, Naumovici a descoperit publicitatea.

Lucreaza la Leo Burnett din 1997, de când a început sa lucreze în cadrul agentiei ca junior copywriter pentru mai toti clientii agentiei.

Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moaleDoi ani si jumatate mai târziu a devenit Director de Creatie, iar din 2001 este si partener în Leo Burnett Romania. Alaturi de Ioana si Stefan Iordache, a ajutat agentia sa câstige titlul de Agentie a Anului la ultimele patru editii ale Ad'Or, sa devina agentia apreciata pe locul 1 atât la Strategie cât si la Creatie în studiul AdMarket 2004 si 2006 (în 2005 nu s-a facut), sa câstige recunoastere internationala la unele dintre cele mai importante festivaluri din lume: Golden Drum, Clio, Epica si Cannes, la Portoroz, la Festivalul Europei Centrale si de Est , câstigând si titlul de Agentia Anului si trofeul Golden Rose.

2006 a reprezentat pentru Bogdan Naumovici anul unui nou pas in cariera sa. În contextul schimbarilor petrecute în agentie, Naumovici a devenit Chief Creative Officer, lasând responsabilitatile functiei detinute pâna în acel moment, pe mâna a trei Creative Directors.

Obiectivele sale spune ca sunt clare: pastrarea titlurilor de Agentie a Anului si de Retea a Anului pe viitor - toate acestea în timp ce Leo Burnett trebuie sa continue sa domine piata locala -  la fel ca si pastrarea standardelor de creativitate si strategie pe care le remarca,  si studiul AdMarket, sustine el.


PUBLICITATE: