"Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat", Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya AdvertisingRobert Tiderle (foto), General Manager si fondator al agentiei de publicitate Papaya Advertising, companie care a pariticipat pentru prima oara la un festival de publicitate, la Golden Drum 2006, si a plecat acasa cu premiul cel mare al categoriei bauturi alcoolice, este printre primii care raspunde seriei de īntrebari.

Īntr-o declaratie publicata de AdPlayers, la sfārsitul lunii mai, seful companiei acuza organizatorii Ad’Or de slaba informare privind festivalul autohton de publicitate.

AdPlayers: Ati fost sau n-ati fost la festivaluri (si la care )?

Robert Tiderle: Am fost la Portoroz 2006. Este prima participare la vreun festival si primul premiu. Cel mai bun spot TV la alcoolice.

AdPlayers: Care este strategia agentiei de participare īn festivalurile de publicitate ?

Robert Tiderle: Nu am nici o strategie de participare. Daca avem īncredere ca putem cāstiga ceva, participam. Daca nu, nu. Asa ca investitia este direct proportionala cu cāt de bine facem. Anul acesta am investit 500 de euro. Plus motorina pāna acolo.

„Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat.”

AdPlayers: Cu ce ramāneti īn urma participarii agentiei la un festival si īn care dintre festivaluri credeti ca pot sa se bata romānii cu succes ?

Robert Tiderle: De data asta am ramas cu un Silver Drum si cu ceva PR. Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat. Cel mai mult am castigat din faptul ca niste oameni de publicitate nepartinitori au apreciat ce am facut. Si ca sala a aclamat spotul Kreskova.

Cāt despre romāni si festivaluri, cred ca de-abia īncepem. Au fost niste lucrari foarte bune romānesti la Portoroz. Nu stiu daca ele vor avea succes si īn alta parte, dar nu mai e mult pāna acolo.

AdPlayersFile Papaya Advertising

Papaya Advertising este o agentie de publicitate full service, īnfiintata īn 2004. Agentia a īncheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 7,719,156.96 RON (2,2 milioane EUR, estimare AdPlayers).

Portofoliul agentiei cuprinde nume cum sunt Alexandrion Grup Romania, BCR Asigurari, Romdil, Compania de Factoring, Robstone Products, COR, Ministerul Administratiei si Internelor, Belles Marks Consulting, Fox Com Serv Distribution, Cahiro.


PUBLICITATE: