"Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat", Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya AdvertisingRobert Tiderle (foto), General Manager si fondator al agentiei de publicitate Papaya Advertising, companie care a pariticipat pentru prima oara la un festival de publicitate, la Golden Drum 2006, si a plecat acasa cu premiul cel mare al categoriei bauturi alcoolice, este printre primii care raspunde seriei de întrebari.

Într-o declaratie publicata de AdPlayers, la sfârsitul lunii mai, seful companiei acuza organizatorii Ad’Or de slaba informare privind festivalul autohton de publicitate.

AdPlayers: Ati fost sau n-ati fost la festivaluri (si la care )?

Robert Tiderle: Am fost la Portoroz 2006. Este prima participare la vreun festival si primul premiu. Cel mai bun spot TV la alcoolice.

AdPlayers: Care este strategia agentiei de participare în festivalurile de publicitate ?

Robert Tiderle: Nu am nici o strategie de participare. Daca avem încredere ca putem câstiga ceva, participam. Daca nu, nu. Asa ca investitia este direct proportionala cu cât de bine facem. Anul acesta am investit 500 de euro. Plus motorina pâna acolo.

„Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat.”

AdPlayers: Cu ce ramâneti în urma participarii agentiei la un festival si în care dintre festivaluri credeti ca pot sa se bata românii cu succes ?

Robert Tiderle: De data asta am ramas cu un Silver Drum si cu ceva PR. Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat. Cel mai mult am castigat din faptul ca niste oameni de publicitate nepartinitori au apreciat ce am facut. Si ca sala a aclamat spotul Kreskova.

Cât despre români si festivaluri, cred ca de-abia începem. Au fost niste lucrari foarte bune românesti la Portoroz. Nu stiu daca ele vor avea succes si în alta parte, dar nu mai e mult pâna acolo.

AdPlayersFile Papaya Advertising

Papaya Advertising este o agentie de publicitate full service, înfiintata în 2004. Agentia a încheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 7,719,156.96 RON (2,2 milioane EUR, estimare AdPlayers).

Portofoliul agentiei cuprinde nume cum sunt Alexandrion Grup Romania, BCR Asigurari, Romdil, Compania de Factoring, Robstone Products, COR, Ministerul Administratiei si Internelor, Belles Marks Consulting, Fox Com Serv Distribution, Cahiro.


PUBLICITATE: