Rezultatele cautarii dupa : "film"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal94 deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
Luni, 22 Mai 2006
Cele 83 lucrari inscrise la sectiunea Colaterale (H) din cele 305 de inscrieri la AdOr 2006
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi Ispite cu fructe de la de Friesland Foods se promoveaza din 24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Marti, 20 Septembrie 2022
Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile...
Luni, 07 Decembrie 2015
Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Joi, 18 Septembrie 2014
Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
Luni, 08 Martie 2010
Declinat pentru modelele Auris si Yaris, in spoturile difuzate din 6 martie vedeta posturilor de televiziune Antena 1 si Antena 3 duce la Remat un Trabant pentru o Toyota
Joi, 29 Noiembrie 2007
“Golden drum a fost o dezamagire pentru mine”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager la Papaya Advertising, agentie care a castigat un Bronz cu BCR Asigurari
Luni, 08 Februarie 2010
Conform datelor furnizate de GfK Romania, citate de Prima Tv, sambata, 6 februarie, productia Disney a inregistrat in randul publicului urban o medie de audienta de 4 puncte de rating si 11 procente cota de piata
Marti, 18 Septembrie 2007
Dragos Tanase este al 18-lea membru al echipei care se ocupa de post-productie la Chainsaw Europe
Luni, 17 Octombrie 2005
Paul Tanicui, noul copywriter al agentiei, spune ca i-a descoperit pe Tamango, Napoleon, Clasic si este producatorul primului disc al trupei Iagalo (taraf de lautari din Clejani) cu Zdob si Zdub
Luni, 15 Octombrie 2007
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Joi, 24 Septembrie 2009
Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Joi, 27 Noiembrie 2008
Pe targetul comercial - populatia cu varsta cuprinsa intre 18-49 de ani, postul de televiziune s-a situat pe locul 3 in topul audientelor, din mediul urban, cu un rating de de 1.0 % si o cota de piata de 6.3%
Vineri, 26 Septembrie 2025
La Cannes Corporate Media & TV Awards 2025, Marele Premiu pentru „Media CorporativÄ” a fost acordat producČiei daneze „Inima ZdrobitÄ” de Novo Nordisk, regizatÄ de Thomas Fink, iar „Cel Mai Bun Documentar” a fost acordat filmului „Gaza” de cÄtre Al...
Luni, 13 August 2007
Irina Stanciulescu (27 de ani) este noul New Business Producer la compania de postproductie Chainsaw Europe
Vineri, 03 Aprilie 2009
Aflata in prima campanie produsa in Romania, comunicarea se va derula pana la finalul lunii aprilie pe Tv, presa centrala si locala, Internet si materiale de promovare in unitatile...
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Vineri, 10 August 2007
Agentia de publicitate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 1,4 Mil. EUR, din care 150.000 EUR - mai mult de 10%, o vor reprezenta campaniile online
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: