Rezultatele cautarii dupa : "campania"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 09 August 2018
											
											Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
										Miercuri, 04 Iulie 2007
											
											Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata 
										Vineri, 19 Mai 2006
											
											Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
										Vineri, 24 Februarie 2017
											
											 Campania Enel Fix Online se deruleaza la nivel national si include spot TV, componente outdoor si online
										Marti, 25 Iulie 2006
											
											Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
										Miercuri, 22 Martie 2006
											
											Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
										Vineri, 20 Mai 2016
											
											ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
										Marti, 09 Aprilie 2013
											
											Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Vineri, 20 Aprilie 2007
											
											Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
										Luni, 29 Ianuarie 2007
											
											Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
										Joi, 10 Octombrie 2024
											
											Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii 
										Joi, 14 Aprilie 2005
											
											“Inscrie-te la Internetics” a pornit de la mesajul “sigur imi veti sterge post-ul”
										Miercuri, 13 Iulie 2005
											
											Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
										Joi, 29 Noiembrie 2007
											
											Concursul de scurt metraje va fi premiat cu o pelicula color in valoare de 3100 de Euro (taxe incluse).
										Vineri, 05 Mai 2006
											
											Astazi, 5 mai, Fundatia pentru Integrarea si Orientarea socio-profesionala a tinerilor cu handicap Licinium, si GAV|Scholz & Friends Bucuresti demareaza campania "Investiti in potential", cu ocazia Zilei Europene de protest impotriva discriminarii persoanelor cu handicap
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											American Restaurant System si US Food Network deruleaza cu agentia doua campanii noi pentru cele doua lanturi de restaurante
										Vineri, 09 Octombrie 2020
											
											 Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
										Vineri, 08 Iulie 2005
											
											Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















