Rezultatele cautarii dupa : "bugetul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
5-10 mii EUR campanie de PR locala Google Maps, cu Grayling
Vineri, 16 Aprilie 2010
 Proiect de relatii publice local estimat de AdPlayers intre 5.000 si 10.000 EUR, campania se desfasoara in mai multe tari din regiune unde reteaua de relatii publice administreaza...
Santaj Outoor: Cat imi dai ca sa-ti spun cat traiesti?
Miercuri, 14 Aprilie 2010

Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...

Prajisteanu despre contul URBB: Pro TV n-a fost, Prima TV a iesit, Antena 1 continua
Marti, 23 Martie 2010
 Bogdan Prajisteanu, Managing Director Mediaedge:cia, a afirmat pentru AdPlayers ca „Pro TV nu a avut comanda URBB. Pe Antena 1 planul de media va continua, dar in prezent partile sunt intr-o perioada in care acordurile sunt in negocieri”. iar Prima Tv a iesit
Pro TV, Prima si Antena 1 au scos de pe post Mediaedge:cia cu URBB
Marti, 23 Martie 2010
 Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Contul de Ajutor Umanitar al Comisiei Europene, la Lowe PR
Luni, 22 Martie 2010
 Estimat de surse AdPlayers  la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
Bugetul dezvoltarii Nescafe.ro ar putea depasi 10.000 EUR
Miercuri, 10 Martie 2010
 Conform investigatiilor AdPlayers, de la agentie la agentie, noua platforma online dezvoltata de compania MRM Partners ar putea fi realizata si pentru sume cuprinse si intre 15.000...
Noile spoturi Toyota cu Mircea Badea - de Saatchi & Saatchi
Luni, 08 Martie 2010
 Declinat pentru modelele Auris si Yaris, in spoturile difuzate din 6 martie vedeta posturilor de televiziune Antena 1 si Antena 3 duce la Remat un Trabant pentru o Toyota
A&D Pharma a plecat de la McCann Erickson la Zenith Media
Luni, 08 Martie 2010
Estimat de AdPlayers intre 1 si 2 Milioane EUR, contul de media A&D Pharma, operatorul lantului de farmacii Sensiblu, a incheiat socotelile cu divizia de media Universal McCann si...
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Media garantata la milimetru: sute de mii de euro excursii cadou pentru agentii
Marti, 02 Martie 2010
 Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
11-13 Mil. EUR in Romania, media Unilever ramane la Mindshare
Miercuri, 17 Februarie 2010
 Dupa un pitch international Unilever, contul de media local ramane la Mindshare. AdPlayers estimeaza bugetul de media din Romania la 11-13 Milioane EUR pe an 
AdPrint estimeaza acelasi numar de inscrieri ca in 2009
Luni, 15 Februarie 2010
 Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
Luni, 15 Februarie 2010
 Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Contul interactiv Farmec Cluj, la Republika
Miercuri, 10 Februarie 2010
 In functie de proiectele sau campaniile de comunicare pe Internet care ar urma sa fie dezvoltate, contul este evaluat  de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro.
Noua spaga in publicitate: Rebate-ul ascuns
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Cine mai cauta astazi coruptia din publicitate ori e nebun, ori  n-a auzit de rebate-uri ascunse: un fel de discounturi suplimentare pe...
Media de 1,5-2 Mil. euro UPC a plecat de la Imager la Next
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Next administreaza contul de media UPC din ianuarie 2010, dupa o licitatie la care, potrivit unor surse AdPlayers, au mai participat fosta agentie – Imager, si Media Investment...