Rezultatele cautarii dupa : "account director"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Experiente Vodafone in parteneriat strategic cu festivalul Electric Castle 2023
Marti, 01 August 2023
Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile si continutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu si Razvan Exarhu –  si transmise catre comunitatile lor, vibe-ul festivalului, povesti din culisele evenimentelor Vodafone x EC si diferitele experiente traite pe parcursul zilelor de festival.
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
Vineri, 30 Iunie 2023
 Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o...
Recrutare prin Gaming. Kaufland si v8 au creat proiectul Grand Job Experience pentru Gen Z
Vineri, 16 Septembrie 2022
 Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
Campania Unele masti raman pentru Asociatia ANAIS semnata de Cheil | Centrade a obtinut doua trofee Crystal la festivalul international MAD STARS
Marti, 30 August 2022
 Romania este reprezentata pe lista castigatorilor de catre biroul Cheil | Centrade si campania „Unele masti raman” pentru Asociatia ANAIS, care a obtinut doua trofee Crystal. Unul in categoria Craft: Photography, iar celalalt in una dintre cele mai disputate categorii - Charity/Government.
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
Eroi sunt multi. Trebuie doar sa-i cautam. ,,Bine faci, Bun castigi. Noua campanie Unilever, cu Wopa.
Miercuri, 27 Iulie 2022
 Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
,,Mobila ta te asteapta acasa!. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022
 Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si...
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei Protectia este in ADN-ul nostru
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Mutari la varful managementului McDonalds. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonalds Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)!
Vineri, 26 Februarie 2021
 Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Arena Tei. Brand de eveniment gandit, creat si implementat de la zero de Publicis Events in 2020
Marti, 09 Februarie 2021
 Adresat atat publicului larg, prin platforma Summer In The City, cat si companiilor aflate in cautarea unei solutii pentru implementarea evenimentelor corporate, Arena Tei este un spatiu cu circuit inchis, in cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, intr-o zona verde, aerisita, si are o capacitate de pana...
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Bucuresti Mall - Vitan si Stefanini Infinit au lansat provocarea JudgeLessSeeMore de Valentine's Day
Joi, 27 Februarie 2020
 In Romania exista peste 100.000 de persoane cu deficiente de vedere. Pornind de la aceasta realitate, Bucuresti Mall - Vitan si-a dorit sa dezvolte un program mai amplu prin care isi completeaza serviciile astfel incat sa raspunda nevoilor tuturor persoanelor.
Brand New packaging pentru Timisoreana Nepasteurizata
Marti, 16 Iulie 2019
 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
1 2 3 4 5 »