Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 27 Noiembrie 2009
Campania „Ceva Bun” a fost dezvoltata de GMP si Webstyler, dupa castigarea contului in urma unui pitch care a avut loc in luna septembrie.
Marti, 24 Noiembrie 2009
Agentia de publicitate si Heineken Romania dezvaluie „secretul unei beri dintr-o mie” pentru Ciuc Premium
Marti, 27 Octombrie 2009
Dupa succesul Practic in Bucatarie (330.000 exemplare), din 29 octombrie editorul ajunge la 7 publicatii in familia „Practic”, lansand pe piata doua noi titluri: "Practic Sanatate" trimestrial intr-un tiraj de 40.000 exemplare, si „Practic Integrame”, lunar, cu un tiraj de 20.000
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Potrivit unor surse apropiate producatorului Carpatina, patronii marcii iau in calcul o posibila opozitie impotriva Aqua Carpatica, viitorul brand de apa al lui Jean Valvis
Luni, 19 Octombrie 2009
Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
Joi, 15 Octombrie 2009
Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Joi, 08 Octombrie 2009
Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Marti, 29 Septembrie 2009
22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR
Joi, 24 Septembrie 2009
Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Miercuri, 23 Septembrie 2009
Agentia este responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania, in urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an
Marti, 22 Septembrie 2009
NESCAFÉ Dolce Gusto prepara Espresso, Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato sau Chococino si vrea sa transforme fiecare casa intr-un cofee shop
Luni, 21 Septembrie 2009
Despre ADOR 2009, cu Dragos Radulescu, Creative Director la agentia de publicitate DRAFTFCB
Joi, 17 Septembrie 2009
Publicis era agentia de brand pentru marca Ursus, iar Brands&Bears administrase contul Redd’s in trecut, ambele ale aceluiasi producator Ursus Breweries
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Joi, 10 Septembrie 2009
Cuprins intre 10.000 si 15.000 EUR pe an, Baumix a incheiat colaborarea cu Nicola Porter Novelli pe contul de relatii publice, iar in prezent agentia din cadrul The Group lucreaza...
Marti, 08 Septembrie 2009
Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Miercuri, 02 Septembrie 2009
Marcile de bere de la European Food au intrat in portofoliul agentiei in urma unui proces de selectie inceput in luna mai, la care au participat mai multe agentii
Luni, 31 August 2009
Autoare a proiectului de branding Radio ZU, Seed Consultants este partener exclusiv Landor Associates in Romania
Vineri, 14 August 2009
Potrivit unor surse din piata, in licitatie au fost invitate 4 agentii, iar pe langa Papaya, printre companiile invitate in pitch s-ar mai fi numarat Publicis si Odyssey
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:













![ADOR: La revedere Leo Burnett [2003-2007]- Agentia Anului 2009 este Graffiti BBDO](http://www.adplayers.ro/files/article_pictures/front/m/MORETTI_600.jpg)




