"Datoram ADOR unei publicitati care a crescut cu Eugenia si Brifcor" Dragos Radulescu, DRAFTFCB
Luni, 21 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dragos Radulescu, Creative Director, DRAFTFCB, despre ADOR 2009

„Era nevoie de festivalul acesta de publicitate (ADOR n.r.). Cred ca piata cerea o astfel de intrecere locala. Agentiile, creatia, oamenii de marketing, clientii - toti aveam nevoie si de o asezare locala a nivelului creativ al agentiilor romanesti, care participa in competitii internationale.

De salutat este si prestatia juriului international, de un calibru complet diferit de ceea ce se intampla pana acum la ADOR, un festival care cred ca prin acest juriu a devenit mai prietenos, mai putin orgolios, mai competitiv, si poate mai putin romanesc.

Neparticiparea unor agentii? „Este pacat ca unele agentii de publicitate nu au venit la festival. Exista un trend ascendent calitativ al prestatiei romanilor in competitii internationale, exista de cativa ani prezenta la Cannes Lions, iar uneori oamenii se intorc acasa si cu metale mai mult sau mai putin pretioase, dar cred ca toate acestea pot si vor trebui sustinute si de o intrecere locala, care ar putea sa fie un act probono al industriei, un act de educatie.

Toti oamenii ar trebui sa inteleaga ca publicitatea inseamna si dezvoltare profesionala. Avem o publicitate romaneasca foarte tanara, care trebuie sa arate ca exista numeroase talente nu numai in festivaluri internationale, ci si intr-o competitie locala. Datoram ADOR unei publicitati care a crescut cu Eugenia si cu Brifcor, acum cand brand-uri globale sunt sustinute de investitori in comunicare si publicitari romani”.

Mai multe articole si opinii legate de editia din acest an a festivalului de publicitate, puteti citi pe seria de articole sub eticheta ADOR 2009. Alte opinii legate de competitie sunt asteptate pe adresa de e-mail:


PUBLICITATE: