Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Beyonce, ambasador de brand Dyson. Impartaseste rutina de coafare cu produsele sale preferate.
Luni, 29 Aprilie 2024
 Pentru a realiza o coafura perfecta, Beyonce se bazeaza pe uscatorul de par Dyson Supersonic si pe accesoriul pieptene cu dinti largi pentru a-si intinde buclele. 
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Nationala Feminina de Fotbal continua campania impotriva stereotipurilor: ALBUM DE FAMILIE, Modele de Femeie, editia 2024
Vineri, 12 Aprilie 2024
 Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal. 
Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
Marti, 27 Februarie 2024
 Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
Cazarile in regim hotelier au fost cele mai populare in 2023, atat vara cat si iarna, cu aproape 300.000 de cautari in platforma OLX
Marti, 06 Februarie 2024
 “Tendintele de cautare pentru cazari in anul 2023 ne arata ca romanii continua sa isi extinda orizonturile si sa descopere destinatii noi, unitati de cazare inedite, dar si facilitati de care sa se bucure.” a spus Andreea Oancea, Brand Manager OLX Jobs & Services.
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Schimbari la varful Godmother. Alice Gavril preia functia de conducere a agentiei de brand experience de la Valentin Vacarus
Marti, 19 Septembrie 2023
 ,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza...
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Comunicarea Skechers in Romania, la McCann PR. Imola Zoltan:,,Sprijinim consolidarea brandurilor si sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora”
Miercuri, 07 Iunie 2023
 „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
Miercuri, 10 Mai 2023
 „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Telecomunicatii, Banking, Fashion & Jewelry si FMCG sunt industriile care folosesc cu precadere expunere de tip digital display pentru campaniile din mall-urile romanesti
Marti, 07 Martie 2023
 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
HONOR dezvaluie pentru Guinness World Record inovatii ale smartphone-ului HONOR Magic5 Pro
Marti, 14 Februarie 2023
 Marca a incheiat un parteneriat cu Guinness World Record pentru a prezenta noua functie a camerei AI a smartphone-ului HONOR Magic5 Pro, surprinzand un jucator de baschet care a incercat sa doboare recordul Mondial de Slam Dunk printre picioare
1 2 3 4 5 »