Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025

De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)

AdPlayers. info

Lensa, una dintre cele mai extinse rețele romanesti de magazine de optică, aniversează 12 ani de activitate și marchează acest moment printr-o campanie națională dedicată clienților săi, reafirmandu-și angajamentul de a oferi servicii și produse de cea mai bună calitate, anunța reteaua de magazine de optica.

Potrivit companiei, de la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria). Extinderea accelerată din ultimii ani – cu peste 50 de magazine deschise doar in ultimii doi ani – reflectă increderea clienților și determinarea companiei de a fi cat mai aproape de nevoile acestora.

Fiecare an inseamnă o etapă importantă in misiunea noastră de a face ingrijirea vederii cat mai accesibilă pentru toți. Aniversarea de 12 ani este o oportunitate de a privi cu recunoștință spre parcursul nostru și de a ne reafirma angajamentul pentru inovație, calitate și accesibilitate. Am ajuns la 12 ani, datorită vouă!”, a declarat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.

In cei 12 ani, Lensa a ajuns la aproape 2,5 milioane de comenzi și a vandut peste 3,8 milioane de produse, iar peste 1,1 milion de clienți au beneficiat de serviciile companiei. Aceste rezultate sunt posibile datorită unei echipe de peste 800 de profesioniști care lucrează zi de zi cu un obiectiv comun: să facă lumea să vadă mai bine. In sprijinul acestei viziuni, compania a diversificat constant serviciile, dezvoltand segmente precum Lensa Kids și Lensa Audiologie, dedicate copiilor și sănătății auzului.

Campania aniversară Lensa se desfasoara intre 5 mai și 8 iunie, și include mai mult beneficii pentru clienți:

reduceri de pană la 90% la rame de vedere, ochelari de soare, lentile de contact (inclusiv colorate), soluții și accesorii;
• extra reduceri de pană la 50% la ochelari de vedere (rame + lentile și tratamente);
• -12% extra, exclusiv pentru comenzile online, in semn de recunoștință pentru locul din care a inceput totul, pe
www.lensa.ro

Lensa continuă să investească in consolidarea rețelei și in servicii moderne, rămanand aproape de clienți și punand, zi de zi, vederea pe primul loc.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile in regulamentele oficiale: https://lensa.ro/info/regulament-campanii/

Cine este Lensa?

Lensa este un brand 100% romanesc, fondat in anul 2013 de antreprenorul Daniel Crăciun. La 12 ani de la deschidere, Lensa este cea mai extinsă rețea romanească de optică, avand in portofoliu 94 de magazine in cele mai importante orașe din Romania, Republica Moldova și Bulgaria, precum și o prezență puternică online, prin platforma www.lensa.ro. Lensa oferă o gamă variată de produse optice și servicii profesionale, avand misiunea de a imbunătăți vederea și stilul de viață al clienților săi.

Mai mult in Campanii, Promotii

 


PUBLICITATE: