Rezultatele cautarii dupa : "automobile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
OTV, TV, CNA, Auto, 23
Alte cadouri C.N.A. pentru decembrie
Marti, 17 Ianuarie 2006
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
Piese Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
PR Director nou la Graffiti BBDO
Marti, 06 Decembrie 2005
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
Primele Renault by Publicis Romania
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Epica Awards extinde inscrierile la cererea AdPlayers
Joi, 13 Octombrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
Logan Diesel ia verde fara semafor
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Dupa Euromedia, Epa a preluat si compania de outdoor Beta Cons
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
UniCredit Romania da credit auto pentru persoanele fizice pana la 30.000 EURO
Joi, 25 August 2005
Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
McCann Erickson a trimis 10.000 EUR la Crucea Rosie pentru sinistrati
Sambata, 16 Iulie 2005
Pe langa donatia agentiei, Bogdan Enoiu, managing directorul agentiei a contribuit si cu 15.000 EUR in licitatia tricourilor de la Gala Dinner desfasurata in acelasi scop caritabil
Castigatorii Cyber Lions - Cannes 2005
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005 - Cel mai bun Print dintr-o categorie
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si intrarile la sectiunea Cel mai bun Print dintr-o categorie
« 2 3 4 5 »