Rezultatele cautarii dupa : "activitate"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 11 Februarie 2011
Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente de aproximativ 1 Milion EUR si sa plece in alte locatii
Luni, 17 Ianuarie 2011
Comunicarea dezvoltata de agentia condusa de Mihai Craiu contine trei spoturi TV si trei spoturi radio care se vor difuza pe posturi TV si radio nationale, la care se adauga...
Marti, 11 Ianuarie 2011
Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Partener si director de strategie la Grapefruit, agentie de branding cu un business de 690.000 EUR in 2009, Stefan Liute estimeaza ca piata totala a acestor servicii este de 20...
Marti, 05 Octombrie 2010
Cu o cifra de afaceri de 2,35 Milioane EUR in 2009, Al Kamara, fondatorul si CEO al Wave Division, estimeaza ca ar putea sa se apropie de 3 Milioane EUR
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Luni, 29 Martie 2010
Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Vineri, 26 Martie 2010
Pe langa Silviu Ispas, Presedinte, din noul consiliu director BRAT mai fac parte Florin Beldiman (Mediaedge:CIA), Vincent Briot (Edipresse AS), Marius Gheorghe (Media Investment), Bogdan...
Joi, 18 Martie 2010
Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Marti, 02 Februarie 2010
„Ma despart de media dupa 8 ani de presa in care am incercat in fiecare sa scriu lucruri care fac diferenta”, a afirmat pentru AdPlayers Antonia Tucheac, care a facut parte din echipa redactionala a cotidianului Business Standard, inca de la infiintarea acestuia
Miercuri, 27 Ianuarie 2010
Miscarile inceputului de an au dat afacerilor lui Enoiu o gaura de 15 Milioane de euro si un potential de extindere al plagii deschise la Tnuva, un cont evaluat de surse AdPlayers la...
Razvan Iancau: "Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore"
Marti, 08 Decembrie 2009
Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Luni, 07 Decembrie 2009
„Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media”, motiveaza Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore, alegerea Media Investment pentru desfasurarea unei...
Joi, 26 Noiembrie 2009
Cu peste 15 ani de munca in media si publicitate, consultantii de media sunt oamenii din spatele licitatiilor si a evaluarii agentiilor de media care administreaza bugetele investitorilor in comunicare
Marti, 17 Noiembrie 2009
Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Joi, 29 Octombrie 2009
25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Joi, 22 Octombrie 2009
Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
Miercuri, 07 Octombrie 2009
De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
Luni, 05 Octombrie 2009
Erata: AdPlayersREPORT 2009 include 19 agentii de relatii publice si 23,5 Milioane EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: