Fondatorul Wave Division vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage din vanzari online de servicii
Joi, 14 Iulie 2011

(AdPlayers, Iulian Toma )

Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii. Activitatea vizeaza incepand de la vanzari de servicii de interes general oferite intr-o prima faza utilizatorilor site-ului Megabuy, pana la servicii pentru inca trei site-uri specializate din toamna acestui an.

“Cunoastem piata si avem in spate experienta serviciilor de marketing dobandita in activitatea companiei Wave Division. Grupul de site-uri operate de Brandage va declina in mediul online know how-ul din activitatile de marketing si client service pentru unele dintre cele mai puternice branduri din Romania”, a declarat pentru AdPlayers Al Kamara (foto), CEO al grupului de companii.

Lansat deocamdata pentru platforma online Megabuy Conceptul de vanzare - cumparare se adreseaza unui public in cautare de preturi mici. Serviciile oferite pornesc de la o cina la restaurant, un abonament la piscina sau la sala de fitness, pana la discounturi pentru servicii de ingrijire sau medicale. Publicul online este adus pe Megabuy prin reduceri de servicii ale partenerilor platformei online, care ofera astfel preturi mai bune decat in cazul unei achizitii obisnuite.

Cum functioneaza?

Cum functioneaza sistemul vanzarea online a serviciilor cu discount? “Pentru ca un partener sa intre in sistemul de vanzare online, mai intai trebuie sa aiba un portofoliu de servicii cautat de Megabuy si publicului online al site-ului. In al doilea rand, acestea trebuie sa se ridice la un anumit standard de calitate. Ca ultima conditie -  compania trebuie sa ofere o reducere care va fi cedata bazei de date a publicului Megabuy, utilizatori deveniti astfel potential clienti”, explica Al Kamara.

Platorma online se adreseaza intr-o prima faza unor servicii de interes general personal. “In momentul de fata acoperim cam toate categoriile de la frumusete, servicii de ingrijire si servicii medicale, pana la entertainment, turism sau servicii auto”, explica Alina Moroianu, project manager in cadrul companiei.

La finalul procesului de vanzare, Brandage si Megabuy retine, prin contract, un comision din veniturile realizate de partenerul care ofera serviciile cu discount, comision care este cuprins intre 25% si 50%, variabil in functie de categoria de servicii si reducerile oferite consumatorilor. In prezent, compania are o echipa de vanzari de 6 oameni care propun si contracteaza diverse tipuri de parteneriate de servicii cu clientii Megabuy.

“Ofertele au un termen limita de afisare de la 1 pana la 3 zile, iar publicul online este de ordinul a zeci de mii de potentiali consumatori”, spune Kamara. “In multe dintre cazuri, partenerii pentru care lucram nu au un departament de marketing in adevaratul sens al cuvantului, ci poate doar un responsabil de marketing, asa ca in acelasi pachet de parteneriat oferim si consultanta de marketing”.

Brandage lucreaza la Megabuy din octombrie anul trecut. Noua platforma recent lansata are in plan pentru urmatoarea perioada sa sustina dezvoltarea inceputa ultimele 6 luni. “Planul nostru este sa devenim o retea de mai multe site-uri specializate”, subliniaza CEO-ul Brandage. “In toamna mai lansam inca 2 site-uri, insa de aceasta data pe servicii specializate – primul pentru servicii de turism, si mai apoi unul comert online de oferte speciale valabile 24h”

“Ceea ce aduce nou sistemul nostru de vanzare este sistemul de fidelizare cu “megapuncte”, pe care clientii serviciilor le vor putea utiliza pe toate site-urile dezvoltate de Brandage”, explica Alina Moroianu. “Prin intermediul programului, megapunctele se transforma direct in bani si, in plus, pot fi dublate in cazul utilizatorilor care vor recomanda clienti noi, acestia din urma beneficiind de acelasi numar de puncte, cu cele ale utilizatorului care a facut recomandarea”.

Target: 500.000 EUR pe an

“Piata de comert online se va dezvolta foarte mult si in Romania. Prin urmare, pornind de la Megabuy, intentia specializarii pe categorii de servicii cu cele mai bune preturi de pe piata este una naturala”, este de parere Al Kamara.

“Fiecare site pe care il dezvoltam, asa cum este spre exemplu si Megabuy, are un potential de peste 20-25.000 eur pe luna ca cifra de afaceri. Daca luam un calcul si noile produse pe care le vom lansa incepand cu lunile septembrie, un business de 500.000 EUR pe an credem ca este unul realist, in primul an de activitate. Tot incepand de la sfarsitul acestui an vom merge si in teritoriu, in cateva din primele 10 orase ca marime din Romania”.

Mai mult in Business


PUBLICITATE: