Rezultatele cautarii dupa : "Laura"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Miercuri, 19 Iulie 2006
Laura Popeanga (foto) de la Imager este copywriter si model al campaniei Pizza Hut, executia din ciclul "Fata mea este model", facand parte din galeria creativilor eroi ai propriilor reclame, cum ar mai fi spotul cu "ala negru de respira greu" si Bogdan Naumovici, ori autopromo-ul cu "Liviu David - de 7 ani la D’Arcy"
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Luni, 17 Aprilie 2006
Semnata de Scala JWT, campania derulata sub sloganul ‘Gandeste-te la ziua de maine, azi’ promoveaza Bancpost Plus si Bancpost Active Balanced - fonduri deschise de investitii ale Bancpost
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
Joi, 30 Martie 2006
Despre EFFIE Awards Romania cu Laura Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
ALTE CAUTARI
»
valentines (2)
»
val (97)
»
valentin (121)
»
vacante (45)
»
v rtosu 20 (2)
»
utv (17)
»
us (66)
»
utcb (7)
»
ursus tv (6)
»
urzica (4)
PUBLICITATE:



















