Rezultatele cautarii dupa : "C"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ex Group Creative Director McCann, Craita Coman a parasit creatia agentiei pentru propriul boutique
Miercuri, 28 Mai 2008

Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

McCann Erickson si Leo Burnett vor rejucarea Cupei Romaniei la Eficienta?
Marti, 20 Mai 2008

Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...

MTV Days, intre  1 si 4 Mai la Ultima Playa (Mamaia)
Miercuri, 30 Aprilie 2008

Postul de televiziune petrece patru zile incepand cu 1 Mai, pe plaja Ultima Playa din Mamaia

CME a achizitionat ProFm si Info Pro cu 20,6 Milioane USD
Joi, 17 Aprilie 2008

Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania

Subsidiara BNP Paribas Real Estate - Atisreal, la AD(D)VERITAS
Miercuri, 16 Aprilie 2008

Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008

Dansez pentru tine (Pro TV) - varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata, pe public urban
Marti, 15 Aprilie 2008

Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata

Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Nou Marketing Manager, la Caroli Foods
Joi, 10 Aprilie 2008
Adrian Nicolaescu a mai fost Marketing Manager la Red Bull Romania, Moldova, Bulgaria si timp de 5 ani, Group Brand Manager la compania Unilever Bestfoods South Central Europe
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Realitatea TV – lider de audienta urbana la Summit-ul NATO, vineri, intre 10.00 – 15.00
Luni, 07 Aprilie 2008
La nivel urban, postul a fost cel mai urmarit de 228.000 de persoane, reprezentand un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13,8%
George Bush a adus la Realitatea TV un rating urban de 2,2% si o cota de piata de 6,8%
Miercuri, 02 Aprilie 2008
Realitatea TV a fost urmarit in medie, in data de 1 aprilie, in intervalul 18.00 - 19.00, cand postul a difuzat sosirea in Romania a presedintelui SUA, George W. Bush, de 254.000 de romani
World Vision Romania sprijina  educatia copiilor din mediul rural cu 44.000 dolari
Luni, 31 Martie 2008

Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007

Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Babanu (Murfatlar) - Cap (Creatie) si Next (Media)
Marti, 25 Martie 2008
Campania se deruleaza la ProTV, Antena 1, Kanal D, Etno TV, Taraf TV, OTV, Sport.ro, Telesport, TVR 1 si TVR 2.
Dansez pentru tine 2 (ProTv): 12,3% rating si 32,2% share in minutul de aur, pe 18-49 urban
Luni, 24 Martie 2008
Kanal D a batut joi  Pro TV in Prime Time, pe 18-49 urban
Vineri, 21 Martie 2008

Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.

Rapid-Steaua a fost urmarit la Realitatea Sportiva de 300.000 de oameni din mediul urban
Vineri, 21 Martie 2008
Varful de audienta al emisiunii “Realitatea sportiva” a fost atins la ora 22.56, cand 563.000 de telespectatori din mediul urban urmareau postul Realitatea TV.
Steaua – Unirea Urziceni a ridicat Kanal D pe primul loc, pentru publicul 18-49 Urban
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Grupul Saatchi&Saatchi se muta in Central Business Park
Marti, 18 Martie 2008
Radu Florescu motiveaza mutarea ca urmare a cresterii business-ului, grupul inchiriind un etaj de aproximativ 2,000 mp in cladirea Central Business Park