Rezultatele cautarii dupa : "2006"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 22 Septembrie 2005
											
											Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari 
										Miercuri, 21 Septembrie 2005
											
											Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
										Vineri, 02 Septembrie 2005
											
											Dupa o licitatie in care au participat doua agentii multinationale si doua locale, agentia a castigat clientul pe 1 an si jumatate cu un concept sub sloganul "Gandeste pe masura ta"
										Luni, 22 August 2005
											
											Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005 
										Marti, 05 Iulie 2005
											
											Agentia detine exclusivitatea pentru serviciile de publicitate ATL si BTL pana in iunie 2006
										Vineri, 17 Iunie 2005
											
											Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
										Vineri, 03 Iunie 2005
											
											La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
										Joi, 02 Iunie 2005
											
											Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
										Duminca, 29 Mai 2005
											
											Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
										Luni, 11 Aprilie 2005
											
											Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania 
										Joi, 07 Aprilie 2005
											
											Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								









