"Citeste o carte! mai are doar doua probe de trecut: Ad'Or si Cannes, ambele in 2006"
Luni, 22 August 2005

( AdPlayers.ro ) "Citeste o carte!" este la al patrulea premiu international ne spun reprezentantii agentiei Lowe & Partners. "Nominalizata anul asta la Ad Print, New York si Cresta, premiata cu aur si argint la Golden Hammer 2004 si argint la Epica 2004, "Citeste o carte!" mai are doar doua probe de trecut: Ad'Or si Cannes, ambele in 2006" declara Mihai Coliban, Creative Director Lowe. Seful departamentului de creatie al agentiei spune ca "Ele vor incheia viata de festival a acestei idei exceptionale, circuitul firesc al marilor idei in publicitate. Mai ramane, poate, intr-o zi, Hall of Fame...".

Reprezentantii Lowe & Partners din Romania spun ca nominalizarea campaniei "Citeste o carte!" la Cresta 2005, initiat in urma cu 12 ani de Creative Standards International in parteneriat cu International Advertising Association, este cu atat mai valoroasa cu cat Lowe este singura agentie din Romania ajunsa in finala acestui festival si una din cele 4 finaliste Lowe la nivel global (alaturi de birourile din Zagreb, Paris si Stockholm).

"Campania a intrat in finala la Cresta. Inseamna ca indeplineste standardele de excelenta in creativitate setate de acest festival. Inseamna ca publicitatea romanesca  mai are o sansa in lupta cu retetele si cliseele.", Diana Angelescu, Head of Copy, si Octavian Giosanu, Head of Art.   "Iar faptul ca Lowe Romania a atins statutul de finalist al festivalului la categoria Media & Entertainment inseamna ca "Citeste o carte!" este in topul celor mai bune lucrari de print din lume" sustin cei de la Lowe & Partners Romania.

Chiar daca gurile rele spun ca Lowe & Partners nu a participat la Ad'Or 2005 pentru ca "nu ar fi avut  cu ce", seria de distictii ale campaniei "Citeste o carte!" pare sa spuna contrariul. Chiar si numai cu aceasta lucrare care ar fi indeplinit criteriile de eligibilitate ale Ad'Or 2005, agentia dovedeste ca, odata trecuta cu succes de trei jurii internationale, lucrarea s-ar fi putut "ridica" si la standardele de premiere ale festivalului romanesc de publicitate.

Membra a Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), Lowe & Partners Worldwide este una din cele mai mari retele de publicitate din lume. Lowe & Partners are birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume. In Romania, potrivit agentiei, Lowe & Partners a fost in permanenta, in cei 12 ani de activitate, in topul primelor 5 agentii de publicitate din tara.

Din portofoliul Lowe & Partners Romania mai fac parte Ursus Breweries - numele sub care opereaza in Romania din luna iunie grupul SABMiller ( ex Compania de Bere Romania), Coca-Cola Romania, Citifinancial, Electrolux, Johnson&Johnson, Raiffeisen Banca pentru Locuinte, Motorola, TNT, Adesgo, ButanGas Romania, Banii Nostri, Unicef, Universitatea Europeana Dragan, Unilever si altii. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: