Rezultatele cautarii dupa : "implementata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Volkswagen Tiguan: Icon si Media Planning Group (MPG)
Luni, 28 Ianuarie 2008
Porsche Romania a lansat noul Volkswagen Tiguan, cumunicarea fiind implementata de Icon (Advertising), si Media Planning Group (MPG) pe media.
7 Cannes Lions pentru o campanie implementata prima data in Romania de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 19 Iunie 2013
 Implementata prima data in Romania  pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Vine primavara Knorr la Brands & Bears
Vineri, 30 Martie 2007
Avand ca titlu Vine, vine primavara, Knorr da premii in toata tara!, noua campanie Knorr implementata de agentia Brands & Bears este construita in doua valuri de comunicare si beneficiaza de o promovare nationala, sustinuta prin spot tv, spot radio, postere si numeroase machete de presa
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Marti, 15 Iulie 2008
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
Luni, 08 Februarie 2010
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al...
 Online Banking-ul Unicredit salveaza bani si timp cu super-bloggerii. Campanie Republika.
Joi, 03 Martie 2016
Implementata de agentia Republika, cea mai recenta comunicarea bancii a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic  reunite in campania “Super-bloggerii salveaza bani si timp”.
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Scala JWT implementeaza Mazda6
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
BRD FIRST Tech Challenge Romania se incheie la Bucuresti, cu cel mai mare numar de participanti in competitia lansata de Natie prin Educatie
Miercuri, 07 Martie 2018
Pe 10 si 11 martie, la Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea IMST, de la ora 14:00, are loc ultima etapa regionala a celei mai mari competitii de robotica pentru licee din Romania, adusa si implementata la nivel national de Asociatia „Natie Prin Educatie”, fondata de Dana Razboiu.
Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
 Cu o creatie, strategie si implementare de la agentia The Syndicate, si media - Universal McCann, “Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

ProFM lanseaza campania de imagine ''Esti bine cu ProFM'' si noul site al postului
Joi, 13 Aprilie 2017
 “Esti bine cu ProFM” este conceputa si implementata de o echipa de creatie formata de Andrei Fodolica (creative - fodolica.ro), Nicolae Burca (ginphoto.ro- fotograf) si o echipa ProFM din care au facut parte  Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga si Marius Dobre. 
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Parteneriat strategic Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management pentru colectarea separata a deseurilor
Marti, 18 Ianuarie 2022
 Implementata de organizatia non-profit Viitor Plus, campania invita consumatorii sa colecteze ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din toata tara.
CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017
 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Joi, 09 Martie 2006
Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza de la inceputul anului in media pentru campaniile producatorului de cafea din Romania si Bulgaria, prima dintre acestea derulandu-se in perioada martie – mai sub denumirea "First Class Espresso Experience"
Rebranding IT&C de 1 Milion de euro
Joi, 12 Decembrie 2013
 Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.

Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
Miercuri, 23 Martie 2011
 Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca în Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata în România de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari în imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil în versiunea tiparita, reclame TV, online si într-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit într-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din întreaga lume
1 2 3 4 5 »