Media Lavazza la Foote, Cone & Belding
Joi, 09 Martie 2006

( AdPlayers.ro ) Foote, Cone & Belding Bucharest coordoneaza activitatea de media pentru publicitatea cafelei Lavazza. Dupa cum anunta oficialii, agentia condusa de Bogdan Santea deruleaza activitatile de media de la sfarsitul anului trecut, atat pentru Romania cat si  pentru Bulgaria.

Prima campanie Lavazza de anul acesta, implementata pentru Romania de Foote, Cone & Belding Bucharest, se desfasoara in perioada martie – mai, sub denumirea “First Class Espresso Experience”. Campania se desfasoara atat pe outdoor (OOH), cat si in revistele de specialitate HoReCa.

Derulata la nivel international, campania “First Class Espresso Experience” are la baza doua vizualuri, “Alcove” si “Umbrella”, extrase din cel mai nou calendar Lavazza realizat de celebra fotografa austriaca Ellen von Unwerth.

Produs anul trecut in octombrie sub tema “Airlines”, calendarul Lavazza reprezinta o traditie anuala a faimoasei companii italiane si un pretext in plus pentru a-si demonstra abordarea creativa, dupa cum precizeaza agentia de publicitate.

(Irina Toma info@adplayers.ro ) . Media Lavazza la Foote, Cone & Belding . Media Lavazza la Foote, Cone & Belding .

PUBLICITATE: