Rezultatele cautarii dupa : "bauturi"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Licitatie de creatie la Prodal?
Luni, 11 Octombrie 2010
 Producatorul si distribuitorul marcilor de bauturi alcoolice printre care se numara Stalinskaya, Passion, Wembley este intr-un proces de selectie de furnizori de servicii de marketing si comunicare, potrivit unor surse AdPlayers din piata de publicitate.
2 din 5 internauti consumatori de alcool prefera berea
Luni, 14 Decembrie 2009
 Cu 40,24%, berea se afla in fruntea clasamentului unui studiu efectuat in randul utilizatorilor de internet, consumatori de bauturi alcoolice
Licitatia Pepsi Americas, la GMP PR
Marti, 19 Mai 2009
 Agentia de relatii publice GMP PR a fost selectata in urma unei licitatii sa gestioneze comunicarea corporate pentru producatorul si distribuitorul de bauturi racoritoare Pepsi...
Bicicleta” Prigat a impresionat americanii de la Clio Awards 2005
Vineri, 13 Mai 2005
Festivalul de publicitate a nominalizat lucrarea Leo Burnett Romania drept una dintre cele doua finaliste la categoria Print – Bauturi Nealcoolice
Creatia Granini - la Publicis Romania, media la Tempo
Joi, 25 Iunie 2009
 In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Creatia si noul spot Alexandrion De la un Prieten, la GMP
Vineri, 05 Februarie 2010
 Potrivit oficialilor agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, contul de strategie si creatie al producatorului si distribuitorului de bauturi a fost castigat de GMP in urma...
Peroni pocneste sampaniile
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro,  Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 Cresterile pe care le generezi când esti lider sunt mai putin spectaculoase
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce câstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa câstige un Effie în anii urmatori "
'Brandstorming' Starlink pentru propaganda Imperial(ista)
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Nu stiu daca si în business vom avea de câstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, în serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Joi, 22 Martie 2007
Într-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei în publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii înscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
Media Direction pierde 4-5 Mil.EUR Pepsi beverages, care pleaca la Mediacom langa 2-3 Mil. EUR Pepsi food?
Marti, 26 Mai 2009
 Miscarea ar reprezenta o aliniere a activitatilor de cumparare de media pe segmentul de bauturi racoritoare Pepsi Americas estimate la 4-5 Mil. EUR, la cele de produse alimentare din...
Radisson Blu Hotel pariaza pe meciurile EURO cu 7 ecrane TV special dedicate si ARISTOCOOL, noul bar si restaurant cu terasa cu pana la 229 locuri
Joi, 10 Iunie 2021
,,Radisson Blu Hotel, Bucuresti ii asteapta cu drag pe fanii celui mai popular sport din Romania sa aiba parte de experienta perfecta de urmarire a meciurilor. Le vom pune la dispozitie pana la 229 de locuri la interior si exterior, 7 ecrane TV, un meniu fresh, bauturi fine, toate gandite sa completeze...
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata începând din aceasta perioada pe întreg parcursul anului 2007, incluzând spotul TV “Plânsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Romanii sunt mai cumpatati in asteptarea Craciunului si Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Decembrie 2023
 Anul acesta, romanii isi vor petrece Craciunul acasa (56%) sau in vizita la cei dragi (39%). 32% din bugetul alocat sarbatorilor de iarna se va cheltui pe mancare si bauturi, 28% pe cadouri si 11% pe decoratiuni si atmosfera festiva. 4 din 10 romani au cumparat cadourile de Craciun in avans sau au plasat comenzi...
Managerul de comunicare Pro Tv paraseste televiziunea pentru antreprenoriat
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
1 2 3 4 5 »