Rezultatele cautarii dupa : "arma"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
ARMA va masura audientele TV pe toate fetele
Duminca, 27 Mai 2007
Marti, 29 mai (maine) are loc primul seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta care ii are ca vorbitori pe Dr. Rudolf Bretschneider - GfK Austria, Alessio Fattore - Starcom Italia,  Dr. Bernhard Engel - ZDF Germania si Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
Prime Time pentru audienta ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007
Primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate va avea loc pe data de 29 mai 2007 si "se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii...
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost câstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
În competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, câstigatoarea - compania GFK România a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Exclusiv: Noile audiente aduc Televiziunii Romane pierderi de 40%. In TVR se discuta iesirea din ARMA.
Marti, 10 Ianuarie 2012
 Dupa 8 zile de masurare a audientei cu noul sistem, in TVR se discuta deja iesirea din ARMA. Motivul? „Sistemul de masurare este depasit si nu are legatura cu realitatea. Variatiile sunt imense de la un sistem  la altul (n.r. de la fostul Jfk la Kantar,noul)”, au afirmat pentru adplayers oficiali TVR, sub protectia anonimatului, legat de noul sistem de masurare si noile...
Realitatea TV va inceta campania impotriva SNMATV
Vineri, 15 Martie 2013
 In urma intalnirii cu Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, reprezentantii Realitatea Media au aratat ca doresc realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a li se raspunde la preocuparile legate de acest serviciu si ca vor urma mecanismele interne puse la dispozitia membrilor ARMA
MediafaxTalks about advertising, pe 20 mai
Miercuri, 14 Mai 2008
Printre vorbitori se vor numara Andi Dumitrescu – Managing Director GfK Romania, Cristian Iorga – directorul departamentului Monitorizare Publicitate al AlfaCont Mediatrack, Ciprian Stancu –...
Realitatea TV ramane in ARMA
Joi, 21 Martie 2013
 Participantii la Adunarea Generala ARMA care a avut loc miercuri, 20 martie, au decis prin vot ca pronuntarea cu privire la excluderea Realitatea Media din cadrul Asociatiei sa nu aiba loc in aceasta sedinta.
Media School incepe serii noi “Basic Knowledge (250 EUR) si“Towards Excellence (350 EUR)
Vineri, 02 Septembrie 2011

Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...

Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV

Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
Joi, 30 Iulie 2020
 „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital
Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015
Cât costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Ambasadorul SUA: Protejarea libertatii de exprimare, chiar si cand exprimarea ofenseaza, este fundamentala unei societati sanatoase
Luni, 15 Februarie 2016
 “Protejarea libertatii de exprimare, chiar si in cazurile in care exprimarea aleasa ofenseaza, este un aspect fundamental al unei societati democratice sanatoase”, spune Hans Klemm
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Stefan Iordache ramane Presedinte UAPR, iar Radu Florescu - Vicepresedinte, pentru umatorii 2 ani
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din  Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
News.ro si mediaTRUST vand integrat servicii de agentie de stiri si monitorizare
Joi, 04 August 2016
 Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
1 2 3 »