Prime Time pentru audienta ARMA
Joi, 26 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor (ARMA) organizeaza la hotelul Crowne Plaza, pe data de 29 mai 2007, primul Seminar International  ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate.

“Seminarul International ARMA se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii de televiziune si clienti de publicitate”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihail Vartosu (foto) - Strategic Advisor la Grey Global Group Balkans si Membru al Consiliului ARMA.

Oficialul ARMA a mai afirmat pentru AdPlayers ca la Seminar vor fi invitati toti membrii ARMA (agentii de publicitate/media, statii de televiziune, clienti de publicitate), reprezentanti ai autoritatilor (CNA, Ministerul Culturii, Comisiile parlamentare), reprezentanti ai institutelor de cercetare (AGB Nielsen, TNS Taylor Nelson, GfK), precum si reprezentanti ai mass media.

Potrivit lui Mihai Vartosu, fiecare organizatie membra ARMA va putea trimite un participant gratuit, restul participantilor (membri sau nemembri) urmand sa poata lua parte la seminar in schimbul unei taxe de 150 EURO. Vartosu mai subliniaza ca mass media, invitatii din partea autoritatilor si a institutelor de cercetare nu vor plati taxa de participare.

Printre cei care vor prezenta expuneri la Seminarul International ARMA se vor numara experti din Italia, Austria si Germania, precum si din Romania. Inscrierile la seminar se pot face la ARMA, sau pe e-mail la Costin Juncu (costin@arma.org.ro) .

PUBLICITATE: