Rezultatele cautarii dupa : "consumator"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Interactiunea Brandurilor cu lumea digitala la IAA European Summit
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Decizie noua peste buget de centru comercial. Noul marketing director Promenada este Silvia Luican.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
 Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Publicis Romania si HP fac O pereche reusita
Luni, 27 Iunie 2005
Promotia de vara pentru echipamentele HP Photosmart se deruleaza in perioada 13 iunie – 9 septembrie 2005
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Cu cheltuieli mondiale de 388 Miliarde USD, comunicarea este inca neimpartasita
Vineri, 28 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: Future Ready MarketingTony Pigott, ETHOS JWT
Legislatie sau Auto-reglementare? JP Teyssier, European Advertising Standards Alliances
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA Summit Live: JP Teyssier, Presedintele EASA, European Advertising Standards Alliances, in cadrul sectiunii Legislation and Self Regulation.
Listen, Trust, Have Fun Lakish Hatalkar, P&G CEEMEA
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: 3 Principii puternice, "for Better or for Worse - Relationships that work" , Lakish Hatalkar, Integrated Communication - P&G CEEMEA
Brandstalk face diferenta intre Adibas si Adidas, Naik si Nike
Luni, 17 Martie 2008
De ziua consumatorului, agentia a ilustrat diferenta dintre imitatii si branduri: intre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste
Brands&Bears face 1001 de premii de la Winchester  pentru JTI
Vineri, 10 Iunie 2005
Promotia are loc in perioada 1 iunie-15 august si insumeaza castiguri totale in valoare de peste 300.000$
Jacobs 3 in 1 face neconventionale cu Scala JWT
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Alo ... Internetics? Webstyler este nominalizata cu Basescu la Golden Drum Interactive
Vineri, 05 Octombrie 2007
Webstyler este nominalizata la Golden Drum Interactive, cu ring tone-ul Alo 322? Vreau presedintele inapoi!
Aplicatie Rompetrol pe drumul Single sign on. Buget de 5-10 mii de euro.
Luni, 10 Iunie 2013
 Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
Ciucas (Ursus Breweries) continua cu Nicola Porter Novelli si New Media
Joi, 13 Martie 2008
Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
Chellomedia face Sport1 24 ore din 24 īn Romānia
Marti, 23 Octombrie 2007
Divizia europeana a Liberty Global, Inc., compania Chellomedia opereaza servicii prezente in peste 188 milioane gospodarii
Margaritar si Coronita (Agrana ) in campanii noi de imagine cu The AdStore
Miercuri, 20 August 2008
Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita de la Agrana Romania
Brands&Bears īn contul Capital
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Starlink divorteaza de numele international
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Pretuieste noua sticla de aluminiu
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
1 2 3 4 5 »