Rezultatele cautarii dupa : "banca bcr"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 04 Martie 2009
											
											
											
											
										Luni, 03 Septembrie 2007
											
											Cea mai importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la BCR si este insotit de o noua campanie de imagine
										Marti, 15 Iulie 2025
											
											 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat È™i susÈ›inut de Banca Comercială Romană (BCR) a caÈ™tigat patru premii internaÈ›ionale la Davos Communications Awards È™i IPRA Golden World Awards,
										Miercuri, 23 Noiembrie 2005
											
											Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
										Luni, 08 Iulie 2019
											
											Partenerii care sustin distractia la Radioplaja sunt: Primaria Municipiului Constanta, AQUA Carpatica Kids, BCR - Banca Comerciala Romana, ETI - Milk Burger, Elmiplant, Fulga, Nivea Sun. 
										Vineri, 11 Decembrie 2009
											
											 Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
										Joi, 17 Aprilie 2008
											
											Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Joi, 22 Martie 2018
											
											Proiectul va contine o serie de articole ce abordeaza subiecte despre educatia financiara din Romania, precum si sfaturi si sugestii despre gestionarea banilor proprii, economisire si creditare, optiuni de investitii, arata o comunicare publica a agentiei nationale de presa.
										Joi, 28 Septembrie 2006
											
											Ex Planning & Client Service Director la Media Direction, Laura Badea - noul Director de Media la Propaganda are 9 ani de experienta în publicitate si este una dintre cele mai recente achizitii ale agentiei de publicitate, pe lânga Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numitul Deputy Creative Director
										Vineri, 02 Februarie 2007
											
											Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
										Luni, 13 Februarie 2006
											
											Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication 
										Joi, 08 Septembrie 2005
											
											Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								










