Rezultatele cautarii dupa : "totul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
Marti, 29 Iulie 2025
 Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Oază de răcoare în mijlocul orașului: „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!
Marti, 29 Iulie 2025
 Sub sloganul „La Antipa e cool. Chiar și pe caniculă!", Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa" ii intampină pe vizitatori cu activități educative, relaxante și o experiență completă de răcoare – de la intrare și pană in grădină. 
Aproape 80 % dintre adulți pot fi afectati negativ de aerul condiționat. Dyson vine cu o noua soluție de răcorire sănătoasa.
Miercuri, 16 Iulie 2025
 Potrivit celei mai recente cercetări Dyson, 43% dintre utilizatorii de aer condiționat participanți la studiu au raportat uscăciune sau iritație a gatului asociată cu expunerea la AC, iar 35% au suferit dureri de cap frecvente. 
HaHaHa Production și Gașca Zurli semnează un parteneriat istoric în creație, producție și distribuție muzicală, dar si dezvoltarea de conținut online
Luni, 14 Iulie 2025
 Mirela Retegan, Maya, Gașca Zurli și HaHaHa Production vor colabora in creație, producție și distribuție muzicală, in dezvoltarea de conținut online și in implinirea celor mai frumoase vise pentru copii, părinți și educatori 
Artmark lansează „Summer Sale, un nou concept  dedicat tinerilor colecționari de artă, cu pornire de la un preț simbolic de doar 100 euro
Joi, 03 Iulie 2025
 Toate lucrările incluse in cele două evenimente pot fi admirate in expoziția deschisă cu intrare liberă, la Palatul Cesianu-Racoviță (din str. C.A. Rosetti nr. 5), in intervalul orar 10.00-20.00, zilnic (de luni pană duminică). Ambele licitații vor avea loc atat in sală, cat și online, pe Platforma...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025
 De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
In Dunare inoata inca 1.000 de pui de sturioni, in cadrul proiectului LIFEBoat 4 Sturgeons
Miercuri, 26 Februarie 2025
 Incepand din 25 februarie 2025, in zona Port Gruia, judetul Mehedinti a avut loc o noua lansare de puiet de sturioni in cadrul proiectului LIFEBoat 4 Sturgeons - cate 500 de exemplare din speciile nisetru (Acipenser gueldenstaedtii) si pastruga (Acipenser stellatus) fiecare exemplar purtand marcaje speciale de...
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
Marti, 25 Februarie 2025
 Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.

3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Joi, 20 Februarie 2025
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie...
”Perechea perfecta” in oferta de primavara 2025 de la Telekom Romania Mobile
Marti, 11 Februarie 2025
Desfasurata intre 11 februarie si 10 aprilie, campania propune combinatia a doua telefoane mobile, acelasi model, impreuna cu un singur abonament cu beneficii nationale nelimitate, contractat pe o perioada minima de 24 de luni, pentru clientii persoane fizice
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
Joi, 19 Decembrie 2024
 TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediţii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
Exclusiv pentru Generatia Z.Telekom Romania Mobile lanseaza in premiera #BESTY, cartela preplatita la 2 euro credit.
Luni, 09 Decembrie 2024
 ,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania...
Reteaua de magazine Profi se alatura eforturilor de ajutorare a comunitatilor grav afectate de inundatii
Miercuri, 18 Septembrie 2024
 „In momente ca acesta, solidaritatea devine o datorie morala. Ne vedem afectati, dar exista oameni care au pierdut mult mai mult, iar noi nu putem ramane indiferenti. Ne implicam cu toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a aduce alinare si sprijin acolo unde este nevoie," a declarat...
Telekom Romania Mobile a deschis precomenzile pentru iPhone 16
Duminca, 15 Septembrie 2024
 Preturile pentru noul iPhone 16 incep de la 3.629 de lei (TVA inclus), in varianta achizitiei cu abonamentul Nelimitat 19 pe o perioada de minim 24 de luni, care are totul nelimitat national: net, minute si SMS-uri plus acces la roaming in SEE
Venituri totale de  66.7 milioane de euro si o crestere a bazei de abonati de 4,7% de la an la an, la Telekom Romania Mobile pe T2, 2024
Vineri, 09 August 2024
 Baza de abonati a crescut cu 4.7%, fata de aceeasi perioada a anului anterior, ajungand la 1.951 milioane, iar baza de clienti totalizeaza 3.60 milioan
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
Premiata la Romanii au Talent de catre Smiley si Pavel Bartos, Villia - Iulia Vilceanu este gata sa sparga valuri cu „Oceanul”
Miercuri, 26 Iunie 2024
 Odata cu lansarea videoclipului „Oceanul”, Villia intra in familia HaHaHa Production
1 2 3 4 5 »