Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru 
								
								
								
							
									  Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi mici, productia publicitara outdoor sta cu urechile ciulite la santajul intre costul de supravietuire si rebate-ul pentru agentii si clienti  
								
								
								
							
									  Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004 propunerea agentiei Friends Advertising „Zilnic, iesit din tipare”. 
								
								
								
							
									Campania Ursus  “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu.  Dupa ce in 2009 a batut palma cu FRF pe 6 Mil. EUR pentru un parteneriat de 4 ani, in prezent marca nu prea mai are cu ce jucatori de prim plan sa se asocieze  
								
								
								
							
									 Doi   poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la inceputul lunii martie, iar Publimedia, Intact si Adevarul Holding raman pe pozitii atat in zona Business cat si cea Quality sau Tabloid 
								
								
								
							
									  Cine mai cauta astazi coruptia din publicitate ori e nebun, ori    n-a auzit de rebate-uri ascunse: un fel de discounturi suplimentare pe care furnizorii de servicii de marketing si comunicare le acorda clientilor, iar unele agentii le „pierd” partial sau total in drum spre beneficiarii finali - investitorii in comunicare 
								
								
								
							
									  Miscarile inceputului de an au dat afacerilor lui Enoiu o gaura de 15 Milioane de euro si un potential de extindere al plagii deschise la Tnuva, un cont evaluat de surse AdPlayers la alte cateva milioane de euro pe an 
								
								
								
							
									  De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un junior de acum 5 ani onoreaza participantii competitiei. 
								
								
								
							
									  Unul din participantii la Internetics, managerul proiectului MyPoster recunoaste ca nu toate lucrarile cu care a concurat se inscriu in profilul competitiei online, si ca se foloseste de acoperirea media a evenimentului  
								
								
								
							
									 Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
								
								
								
							
            PUBLICITATE:
            
				
           
			
        
														
						
												
						
												
					
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
                        CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
															
								
								
															
								
								
															
								
								
															
								
								
															
								
								
														
						
            PUBLICITATE:
            
            
            
	
							













