Pe langa mediile traditionale folosite in planurile de media – TV, Outdoor - unele dintre cele mai afectate sunt bugetele de publicitate pe Internet,
Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita de la Agrana Romania
Unul dintre obiectivele platformei de comunicare Olimpiada Oamenilor Obisnuiti a fost sa aduca pe etichetele Prigat consumatorii produsului
Din august, compania schimba numele abonamentelor pentru serviciile de telefonie din „Confort” in „Voce”
Site-ul www.dero.ro este o componenta pe Internet a campaniei de lansare pe piata a noului Dero Lichid Mic si Puternic
Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Sub numele ClickNet HotZone, Romtelecom a lansat o solutie wireless de acces la Internet, destinata clientilor din segmentul HORECA.
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: