ABN AMRO face PR de rebranding cu Lowe PR
Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO
Creatia si strategia Carpatina, la Bad Brand
Atelierul de creatie Bad Brand a fost infiintat de curand de Craita Coman, ex Group Creative Director la McCann, si Petru Cuciuc, fost Art Director Leo Burnett
Spalatoria de Barbati Axe,  la Peninsula 2008, Tg. Mures
Pe 25 si 26 iulie   Spalatoria de Barbati inaugurata in Romania de AXE cu ocazia lansarii noii game de gel de dus ajunge la PENINSULA 2008 din Targu Mures
Ascenta (Softwin) a pierdut Evenimentul Zilei (Ringier)
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie Softwin
Campanie tactica La Fantana Home, de Cohn & Jansen | Ashley & Holmes
Campania se desfasoara in presa: Jurnalul National, Cotidianul, Ziarul Financiar - Dupa afaceri, Business Magazin, Capital, Academia Catavencu, Biz, Tabu, Ce sentampla doctore, Good Homes, Casa si Gradina, The One.
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Creatii originale si mai putin originale in publicitate
joelapompe.net, un blog listat in top 150 cele mai importante bloguri de marketing si comunicare intocmit de Advertising Age, prinde agentiile de publicitate si cu creatii mai putin originale
Naumovici: 'Olimpiada Oamenilor Obisnuiti (Prigat) promite sa fie cea mai importanta platforma de comunicare a anului'
Platforma de comunicare este realizata si implementata de 23 Communications Ideas – publicitate, iLeo - marketing interactiv si The Practice – relatii publice
Cu o afacere estimata in Romania la 250 Milioane EUR, Krammer&Wagner lucreaza cu The Ad Store
Krammer & Wagner anunta lansarea a trei centre comerciale in Romania, avand o valoare estimata la peste 250 Milioane EUR
Fetele de la 'Spalatoria de barbati' Axe au vrajit sub presiune 500 de reprezentanti ai sexului tare
Sexi-spalatoresele au folosit la Bestfest 7.000 de litri de apa si 250 de geluri de dus Axe
 
PUBLICITATE: