Castigatorul licitatiei Ursus Breweries - pana la 15 februarie?
  Rezultatul concursului de media Ursus Breweries ar urma sa fie cunoscut in cursul saptamanii viitoare, au afirmat pentru AdPlayers, surse apropiate finalistilor in licitatia de media 
Links Associates a castigat strategia de comunicare a companiei si brandului Ivatherm
  Creata in 2008 de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan, Links Associates este o companie care ofera servicii de consultanta in comunicare strategica si public affairs
Cora lucreaza din ianuarie si cu Medes Advertising
Condusa de Andreea Lica (foto), agentia de publicitate Medes Advertising are contul de creatie pentru comunicarea outdoor si copertile cataloagelor Cora, pe langa Brandstalk  (The Group) si Funny care lucreaza pentru acelasi cont de comunicare
Contul de PR  Alpha Bank, la Saatchi & Saatchi PR
 Potrivit lui Sergiu Oprescu, Presedintele Executiv al Alpha Bank Romania, agentia Saatchi & Saatchi PR a castigat contul in urma unui proces de evaluare a propunerilor primite de la trei companii locale de PR
Estimat la 400.000 EUR, bugetul de media Xerox a intrat in portofoliul mediaedge:cia
 Contul a migrat la agentia condusa de Bogdan Preajisteanu, dupa ce anul trecut era la   fosta divizie de media de la Young & Rubicam / Team Advertising, afiliata la reteaua Maxus
Licitatia de media Ursus Breweries este auditata de Fairbrother Lenz Eley (UK)
 Prezenta pe piata romaneasca prin All in Media, reprezentata de Irena Tolontan (ex TBWA, OMD), compania Fairbrother Lenz Eley auditeaza investitii in media de peste 15 Miliarde de euro in intreaga lume
Refresh de brand UTV cu BrandTailors
  In cadrul procesului a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului , schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand
Mol Romania a batut palma cu Mmd pentru contul de PR
  Agentia de relatii publice a fost aleasa pentru a gestiona activitatile de comunicare Mol Romania in 2009 si 2010
"Noi nu am mai fost la licitatii "mari" de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie", Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Final de licitatie Romtelecom: Creatia si Strategia a plecat de la Grey si Headvertising la Graffiti BBDO
  Agentia de publicitate Graffiti BBDO a castigat contul pentru doi ani ( 2009-2010), dupa o finala Graffiti BBDO cu Headvertising
 
PUBLICITATE: