Autorii comunicarii promit in cele 27 de state membre ale Uniunii Europene cea mai mare campanie de mobilizare la vot, pentru alegerile ce vor avea loc intre 4 si 7 iunie
„Noul site www.cardavantaj.ro este un magazin online, plasat intr-un spatiu de Mall virtual” Mihaela Albu, Account Director Imager.
“Pentru campaniile viitoare [..] evaluam mai multe oferte”, a afirmat pentru AdPlayers, Razvan Corneteanu, Director General, Adevarul Holding, unul dintre clientii din portofoliul Bigger, dupa incetarea activitatii agentiei cu care lucra pe contul de media
Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si Orangina, URBB lucreaza cu agentiile Graffiti BBDO - ATL pentru marcile Tuborg si Holsten, Prospero – BTL si Trade Marketing pentru toate marcile, si Tempo Advertising - ATL pentru marcile Skol si Orangina, contul de media fiind administrat de Tempo Media, iar...
"Cu peste 3 miliarde de afisari livrate pe spatiile Yahoo! in doar 4 luni, campania reprezinta cel mai amplu efort de comunicare si achizitie clienti desfasurat online in Romania", spune Mihai Fanache, General Manager Mediacafé
Daniel Pana (foto, dreapta) , Director Executiv, Directia de Marketing BCR, a afirmat pentru AdPlayers ca banca lucreaza cu agentiile de retea ale grupului Erste, din care face parte BCR, in prezent agentia de publicitate Tempo Advertising, iar pentru serviciile de media – Mediaedge:cia, logistica evenimentului de premiere a campaniei promotionale Mastercard fiind asigurata de BT Events (The Group)
Produs de Propaganda, spotul Dots Combinatii se difuzeaza prin agentia de media Starcom din 26 februarie
Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare
AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalista
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














