Yahoo! a trimis 2 milioane de vizitatori la ING
Joi, 12 Martie 2009
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Prima etapa a campaniei derulata de ING Bank prin intermediul Yahoo! a adus in 4 luni de campanie peste 2 milioane de vizitatori unici pe site-ul ING Retail Banking, potrivit unei comunicari Mediacafe, reprezentantul exclusiv al vanzarilor de publicitate Yahoo in Romania.

“Am derulat campania pe mai multe medii, insa, pana acum cel mai eficient s-a dovedit a fi Yahoo!”, a declarat Radu Stefan, Director IT, ING Bank.

"Cu peste 3 miliarde de afisari livrate pe spatiile Yahoo! in doar 4 luni, campania reprezinta cel mai amplu efort de comunicare si achizitie clienti desfasurat online in Romania", a adaugat Mihai Fanache (foto), General Manager Mediacafé.

Potrivit sursei citate, in urma parteneriatului exclusiv incheiat cu Mediacafé, cele trei produse ING au devenit vizibile celor aproximativ 8 milioane de utilizatori romani ai retelei si serviciilor Yahoo!. Dintre acestea,Yahoo! Mail si Yahoo! Messenger atrag zilnic peste 5 milioane de utilizatori - audienta comparabila cu marile statii TV din Romania. campania de promovare pentru ING Card Cont’ROL, ING Card Student si ING Credit Card  a fost planificata pentru perioada septembrie – decembrie 2008 si va continua si anul acesta.

Mediacafé este reprezentantul exclusiv a vanzarilor de publicitate Yahoo! in Romania, din 2006, timp in care  campanii pentru clienti precum Orange, Procter & Gamble, Vodafone, Nivea, Colgate, BCR, Heineken, Pepsi sau Renault. 


PUBLICITATE: