Felix Tataru (GMP) a votat cu PD-L, Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) cu 2 candidati PNL, iar Sorin Predescu (ex The Group, Grey ), cu PSD+PC
Miercuri, 03 Decembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Pe langa Felix Tataru (foto, GMP) care nu a facut un secret din faptul ca a lucrat inclusiv in aceasta campanie pentru PD-L, in proiecte de comunicare politica din recenta campanie electorala au mai lucrat, nu neaparat si cu agentiile pe care le reprezinta, si alti oameni de marketing si comunicare.

Pentru campania electorala care tocmai s-a incheiat, potrivit informatilor AdPlayers, au mai lucrat si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) - in calitate de consultant independent pentru doi condidati locali ai PNL, respectiv, pentru alianta PSD+PC, Sorin Predescu - fostul Director de Creatie Brandstalk (The Group), care s-a despartit de grupul de comunicare in urma cu mai bine de trei luni.


Radu Florescu: consultant independent pentru 2 candidati PNL
Contactat de catre AdPlayers, Radu Florescu a confirmat ca a lucrat pentru campania electorala, insa pentru cateva proiecte minore.

„Am lucrat in calitate de consultant independent pentru doi candidati locali PNL, in cateva proiecte minore cu care nu consider ca ma pot lauda", a spus Radu Florescu (foto). "Au fost mai degraba niste sfaturi personale.”

Radu Florescu este si presedintele grupului de companii Centrade, care reuneste activitatile mai multor companii active in marketing si comunicare printre care se numara agentiile Saatchi & Saatchi (agentie de publicitate, advertising full services), Zenith Media (agentie de media), ZED Digital (comunicare digitala ).

Predescu: "doua proiecte de comunicare punctuale" PSD + PC
Surse apropiate productiei campaniei de comunicare au afirmat pentru AdPlayers ca si o parte din productiile aliantei PSD+PC au fost produse de Silver Bullett Film, si coordonate de Sorin Predescu, fostul Director de Creatie Brandstalk, devenit la inceputul acestui an seful departamentului de inovatie in cadrul holdingului de comunicare The Group.

Contactati de catre AdPlayers, reprezentantii de relatii publice The Group au afirmat ca Sorin Predescu s-a despartit de grupul de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola de mai bine de trei luni.

De cealalta parte, Sorin Predescu (foto) a confirmat si el, pentru AdPlayers, despartirea de holdingul The Group din vara acestui an, dar ca mai pastreaza o colaborare pe anumite proiecte de comunicare ale grupului, in calitate de freelancer.

Anterior, fostul director de creatie Grey si mai apoi al agentiei Brandstalk, Predescu era promovat in martie a.c. in cadrul echipei de inovatie constituita la nivelul holdingului The Group, iar Marian Enache prelua stafeta conducerii departamentului de creatie al agentiei de publicitate conduse de Roxana Memetea. 

Vorbind despre contributia sa in campania electorala, Sorin Predescu a afirmat ca a fost contractat chiar de catre staful de campanie al aliantei PSD+PC, pentru care a lucrat „la doua proiecte de comunicare punctuale, insa nu si servicii de strategie, identitate sau mesaje electorale”. „Este un subiect cu care pot sa spun ca doar m-am intersectat, timp de cateva zile”, a conchis el.


PUBLICITATE: