Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, a decis sa paraseasca grupul Ogilvy, începând cu jumatatea lunii noiembrie. Motivul, „pentru a se dedica unor noi oportunitati profesionale” arata ea într-un comunicat de presa al agentiei.

Ogilvy Group Romania mai spune ca va anunta, în curând, decizia în ce priveste conducerea agentiei Ogilvy PR. Pâna atunci, se mai spune în comunicat, Lungu va continua sa se implice în toate aspectele operationale ale companiei.

“A venit vremea absolvirii”

Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani„Plecarea mea nu trebuie sa surprinda pe nimeni si nici nu cred ca o face”, declara Gabriela Lungu (foto). „Este o decizie fireasca dupa 10 ani petrecuti în practic aceeasi companie, în aceasta industrie în care oamenii nu prea stau într-un loc mai mult de câtiva ani”.

“Ogilvy este si va ramâne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine însa a venit vremea absolvirii...”, declara Gabriela Lungu. 

Ogilvy Public Relations a fost înfiintata în 1999, iar Gabriela Lungu o coordoneaza din septembrie 2002. Cu peste 10 ani de experienta complexa în comunicare, potrivit agentiei, Gabriela Lungu a lucrat în jurnalism, publicitate si relatii publice.

A început colaborarea cu Ogilvy pe vremea când era înca studenta, în urma cu aproape 10 ani. Primul post în cadrul agentiei nu a fost în PR ci în publicitate, unde a fost copywriter în departamentul de creatie al agentiei Ogilvy & Mather, si printre primii angajati ai agentiei de PR din grupul Ogilvy, companie în care a parcurs toate pozitiile profesionale, de la Account Manager la Managing Director.

AdPlayersFile Grupul Ogilvy

 Parte din WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume, Grupul Ogilvy are in Romania sase divizii: Ogilvy & Mather Advertising, fondata in 1994, MindShare Media, fondata in 1997, 141 Romania fondata in 1997, Ogilvy Public Relations Worldwide, fondata in 1999, Media Insight, fondata in 2000 si OgilvyOne fondata in 2005.


PUBLICITATE: