The Money Channel deschide "televiziunea de business"
Joi, 04 Mai 2006

The Money Channel deschide televiziunea de business( AdPlayers.ro ) The Money Channel inaugureaza o noua categorie pe piata televiziunilor din Romania: “televiziunea de business”. Noul intrat si “prima televiziune de business din Romania”, cum se autointituleaza The Money Channel, a fost lansata pe 1 Mai si va livra stiri economice si financiare 24 de ore din 24.

Odata cu lansarea, Lucian Sarb, directorul canalului The Money Channel promite ca “De acum incolo, in fiecare an, pe 1 Mai, The Money Channel va reveni cu o analiza comparativa, pentru a intelege impreuna cum a evoluat comunitatea de business din Romania”. “ Noi va aratam ca, intr-o Romanie europeana, adevaratul motor al dezvoltarii sunt oamenii de afaceri”, adauga Lucian Sarb.

Motivand aparitia noii televiziuni, oficialii postului sunt convinsi de maturitatea publicului de televiziune din romania si apetenta pentru informatia de profil. Noul post ce inaugureaza astfel o noua categorie de televiziune in Romania - “televiziunea de business” este sora canalului care a deschis categoria televiziunii de stiri din Romania – Realitatea TV.

The Money Channel deschide televiziunea de businessTarget audienta

Vorbind despre targetul noului post de televiziune de business, Brindusa Vlanga (foto), Director General DBV Media House si Director Vanzari Realitatea TV si The Money Channel a declarat pentru AdPlayers ca “Telespectatorii The Money Channel sunt persoane foarte importante pentru agentiile de publicitate si clientii lor. Ei sunt persoane active, persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania. Sunt, de asemenea, straini care isi desfasoara afacerile in Romania sau ocupa pozitii de conducere in companii multinationale”

Executivul de vanzari al primului post de televiziune de business spune ca “acesti telespectatori nu vor putea fi identificati prin masuratorile standard disponibile in acest moment”. Vlanga precizeaza ca, din acest motiv, “se vor realiza in paralel masuratori trimestriale atat calitative cat si cantitative pentru a determina portretul acestora”, similar cu analizele altor posturi de profil din lume. ”Aceste metode de masurare alternativa sunt folosite si de alte canale internationale de acelasi gen (ex. CNBC)”, justifica sefa DBV Media House si directoarea de vanzari Realitatea Tv si The Money Channel.

Publicitatea: la "Cost per spot"

Vlanga afirma ca “implicit, vanzarea timpului de publicitate nu se va face standard, la CPP ci la cost / spot.” Vorbind despre echipa de vanzari, executivul The money Channel sustine ca aceasta  va fi, pentru inceput, aceeasi echipa ca si la Realitatea TV, urmand ca in viitorul apropiat sa se extinda.”

Costul unui spot de 30 de secunde difuzat la The Money Channel este de 200 EUR in Prime Time, cum mai sunt denumite de specialisti intervale de maxima audienta (10.00 – 16.30 – Prime Time 1,  20.00 – 23.30 – Prime Time 2). In alte intervale orare, spotul poate fi achzitionat cu 175 EUR in intervalul 18.30 – 20.00 (Early Fringe), si 23.30 – 01.30 ( Late Fringe ), 125 EUR intre 16.30 – 18.30 (Day Time), sau cu 100 EUR, dimineata (08.00 – 10.00 – Morning Time).

“Peoplemeter” zilnic, de la 17:30

Daca vreti sa vedeti pe ce sunt cheltuiti banii de publicitate, va puteti face o idée urmarind The Money Channel. Cu o frecventa zilnica, printre emisiunile din cursul saptamanii se numara si emisiunea “Peoplemeter” care va vorbi despre industria media si care va fi moderata de Stefan Popescu, unul din expertii in media asa cum subliniaza oficialii postului de televiziune. Continand subiecte din industria media, probabil ca aceasta va fi si cea mai interesanta emisiune din grila de programe a postului pentru comunitatea de business din marketing si publicitate.

Potrivit The Money Channel, “Peoplemeter” este un program tip talk show, de analiza si informare a intregii piete media atat sub aspect tehnic cat si creativ. Programul porneste de la analiza de baza a audientei de televiziune si se extinde asupra analizei pietei media in ansamblu. Programul propune o incursiune in premiera in angrenajele pietei de televiziune si media, in general.

Asa cum afirma oficialii postului, prin intermediul invitatilor de prestigiu din diverse media, agentii de publicitate, departamente de marketing si cercetare, producatori sau vedete TV, programul explica tehnicile de masurare ale ratingului si market share-ului (cota de piata), strategiile de vanzari, mecanica ascunsa a interactiunilor din piata media. “Peoplemeter” este “programat” sa aiba o multitudine de subiecte in stransa legatura cu subiectul principal propus de realizatorii sai.

AdPlayers va ofera, mai jos, prezentarea (engl) a noului post de business si cateva emisiuni din grila de programe The Money Channel:

Iulian Toma (iulian.toma@adplayers.ro )

. The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business . The Money Channel deschide televiziunea de business .

AdPlayersMedia INFO:

Emisuni The Money Channel

(din grila de programe valabila la 1 Mai 2006 )

“DIMINEATA LEILOR“

Luni – Vineri, 0800 – 1000

Durata: 2 ore

Fiecare zi implica oportunitati si riscuri. Important este sa sesizezi oportunitatea si sa iei decizia corecta. Oamenii de afaceri de succes sunt cei care evalueaza corect oportunitatile, realizeaza potentialul lor si actioneaza.

“Dimineata leilor” este un jurnal de stiri complex, tip morning show, care lanseaza agenda zilei: stabileste temele si enunta  dezvoltarea previzibila si posibila a evenimentelor zilei, imprima anvergura si viteza acoperirii zilei. Trei prezentatori experti in jurnalismul de business - Lidia Moise, Eli Roman si Gabriel Avacaritei, te tin la curent cu trend-ul, riscurile si miza  pietei bursiere, valutare si financiare. In plus, cei mai prestigiosi analisti ai mediului economic iti spun ce evolutii genereaza ultimele decizii ale politicienilor, ale organismelor financiare internationale sau ale investitorilor straini, asupra pietei de afaceri romanesti.

 “OPENING BELL“ (“DESCHIDE BURSA”)

Luni – Vineri, 10:00 – 11:30

Durata: 1,5 ore

Jurnal de stiri complex care marcheaza momentul deschiderii bursei.

Prezinta si analizeaza principalele evolutii pe bursa si pietele financiare. Aici ai, in direct, cotatiile actiunilor, cursurile de schimb, piata futures si forex. Stii cine cumpara si cine vinde, si, mai ales, stii la ce pret se tranzactioneaza. Pentru ca nimeni nu investeste fara sa stie toate datele despre actiunile cotate, iti punem la dispozitie trei profesionisti care sa te ghideze: Andreea Negru, Radu Soviani si Sorin Freciu. Ai cotatiile bursiere ale companiilor listate, si afli, in timp real, care este variatia procentuala intre pretul momentului si pretul de inchidere al zilei precedente. Care sunt marile oportunitati ale zilei?

Cumpar sau vand? Afla acum, inainte sa pierzi bani.

“CLOSING BELL“ (“INCHIDE BURSA”)

Luni – Vineri, 13:00 – 16:00

Durata: 2 ore

Ai castigat? Continua! Dar cand pierzi? Schimbi portofoliul sau mizezi pe o viitoare revalorizare a actiunilor? Sunt intrebarile care isi gasesc raspunsul la Closing Bell, unde Andreea Negru, Radu Soviani si Sorin Freciu trag linie si analizeaza cine a stiut sa-si plaseze cel mai bine banii si care sunt motivele pentru care altii au inchis ziua pe pierdere.

"MARKET BRIEFING” (“ANALIZA PIETEI”)

Luni – Vineri, 16:00 – 17:30

Durata: 1 ora

Ca sa stii ce a adus nou ziua si cum influenteaza prezentul afacerile de maine, ai nevoie de o analiza pertinenta a evenimentelor care pot schimba cursul pietei. De la ora 15:00, impreuna cu Dan Apostol, primesti toate informatiile necesare bunului mers al afacerilor tale. Acuratete si echilibrarea informatiei - sunt principalele caracteristici ale unei emisiuni in care cei mai importanti oameni de afaceri, analisti, experti si specialisti diseca realitatea zilei curente, pentru a o construi pe cea de maine.

“PROFIT & LOSS” (P&L) (“PROFIT SI PIERDERE”)

Luni – Vineri, 2000 – 2200

Durata: 2 ore

Stirile zilei, din perspectiva omului de afaceri, nu presupun doar prezentarea faptelor, ci si analiza implicatiilor pe care evenimentele din ultimele 24 de ore le au asupra pietei. Globalizarea economiei implica, pe langa analiza mediului intern, pastrarea contactului cu principalele miscari ale actorilor internationali, care pot influenta semnificativ piata interna. Timp de doua ore, Ioana Speteanu si Alin Iacob stabilesc castigatorii si perdantii, precum si trendurile zilei urmatoare.

NEWS FLASH

Luni – Vineri

Durata: 15 minute

1. 08.45 – 09.00

2. 09.45 – 10.00

3. 12.45 – 13.00

4. 15.45 – 16.00

5. 16.45 – 17.00

6. 20.45 – 21.00

7. 21.45 – 22.00

17.45, 18.45, 19.45,

Stirile zilei. Programul este hard-news clasic. Este un segment exclusiv informativ, care completeaza programul de stiri general din care face parte. Sumarul programului este un echilibru intre main news din business si main news evenimente generale, interne si externe.

PEOPLE METER

Prezentator – Stefan Popescu, expert piata media

Program tip talk show, de analiza si informare a intregii piete media, sub aspect tehnic si creativ. Programul porneste de la analiza de baza a audientei de televiziune si se extinde apoi asupra analizei pietei media in ansamblu. Programul propune o incursiune in premiera in angrenajele pietei de televiziune si media, in general. Prin intermediul invitatilor de prestigiu din diverse media, agentii de publicitate, departamente de marketing si cercetare, producatori sau vedete TV, programul explica tehnicile de masurare a ratingului si a market share-ului, strategiile de vanzari, mecanica ascunsa a interactiunilor din piata media. Programul are un ritm alert, printr-o multitudine de subiecte si abordari,

BUSINESS CLASS

Prezentator – Daniel Apostol, Editor-sef

Program tip lunch-time talk show, pe atmosfera si dinamica de club. 45 de minute de subiecte din actualitatea economica, a mediului de afaceri si din contextul politic imediat, determinant pentru mediul de afaceri si pentru economie. Fiecare subiect dezvoltat si analizat are menirea sa plaseze cele doua personaje in dialog (realizator si invitat) in contextul general al actualitatii de business. Dialogul este structurat pe segmente gen Profil Invitat, Profil Companie, Profil Piata.

AdPlayersMedia INFO ( eng ):

THE MONEY CHANNEL – PRESENTATION

(May, 1-st, 2006 )

The Money Channel is a premier 24-hours business and financial news television that offers a clear focus on real-time market coverage at the heart of the trading day combined with an overall analysis of the business and financial environment in Romania and in the world.

MISSION STATEMENT

To break the major stories of the day and to provide our viewers and online participants with up-to-the minute market information at the highest standard of balanced editorial content, mixing it with an unscripted exchange of views and detailed analysis of the Romanian and international business medium.

To inform, inspire and educate.

We honor the intelligence of our viewing audience. The Money Channel targets the Romanian and expat business professionals, the movers and shakers of the Romanian emerging markets as well as anyone else with a stake in their financial well being.

MISSION STATEMENT

While our content priorities will shift periodically to meet the needs of our audience and a continually evolving media environment, our editorial decisions are based on three key principles:

Building Trust: by delivering accurate and reliable information based on integrity and journalistic strengths as well as offering diverse perspectives;

Freedom of Speech: we welcome individual expression and are committed to presenting diverse points of view;

Our Vision: information, audacity and innovation;

MISSION STATEMENT

We are eager to become leaders in business journalism by being innovative, risk-taking, and open to new thinking, new concepts, new talent and new ways of telling stories which are relevant to our audience, provide opportunities and encourage viewer participation.

Our programs aim to raise and increase awareness in the mechanics of the business landscape in Romania and the world, provide multiple viewpoints, treat major issues completely, provide added value for deliberations on interactive platforms and strengthen ties between our viewers and Web users.

Our team will always follow the changing in media and audience landscape, so that all our communication reaches its maximum potential for outreach in impact. We do not measure success solely by ratings, but by points of impact in the business community we target.

TARGET AUDIENCE

The core target: majority men, older than 35, high educated and with high incomes, including the foreigners working in Romania;

They are decision makers and they have a strong buying power. They own more than a car, a holiday house, sophisticated electronic devices, they often travel abroad;

The Money Channel’s viewers are different from the regular Romanian TV viewers.

The Money Channel will be an important source of information for their businesses administration;

They need a CNBC and a Bloomberg together in one very Romanian Business Channel.

The Money Channel target audience is a precious one for advertising agencies, being an active target – they are money makers and decision makers;

TV Audience measurement will be done through quarterly  research (see CNBC Europe example) and the measurement will describe the viewing behaviour of this distinct target;

Out of home TV viewing (at the office) and late fringe viewing will be  a plus.

The Money Channel target is a premium target and an elitist target which can not be measured with regular methods.

There is a strong interest among TV stations and their clients in finding out the (TV) consumption habits of that premium target;

CNBC propose alternative audience measurement based on quantitative and qualitative methods toward a correct identification of this target’s features;

DAY PARTS

08.00 – 10.00 – Morning Time

10.00 – 16.30 – Prime Time 1

16.30 – 18.30 – Day Time

18.30 – 20.00 – Early Fringe

20.00 – 23.30 – Prime Time 2

23.30 – 01.30 – Late Fringe

01.30 – 08.00 – Night Time                                               

ADVERTISING RATES (May,1 st 2006)

Until the date of the first qualitative and quantitative research results, the following rates will apply:

Morning Time – Cost / 30” spot: 100 €

Prime Time 1 – Cost / 30” spot: 200 €

Day Time – Cost / 30” spot: 125 €

Early Fringe – Cost / 30” spot: 175 €

Prime Time 2 – Cost / 30” spot: 200 €

Late Fringe – Cost / 30” spot: 175 €

Standard corrections for commercials with a different length than 30”:

5’’-45%; 10”–50%; 15”-70%; 20%-80%; 25”-90%;

30”-100%; 35”-135%; 40”-150%; 45”-170%; 50”-180%;

55”-190%; 60”-200%


PUBLICITATE: