Propaganda repozitioneaza Paduden
Luni, 23 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Agentia de publicitate Propaganda semneaza pentru Terapia Ranbaxy campania de repozitionare a Paduden ca medicament impotriva durerilor din perioada menstruala.

“Pentru Terapia lucram din 2005, iar pentru Terapia Ranbaxy de la infiintarea companiei, mai precis de anul trecut”, a afirmat pentru AdPlayers.ro Adrian Tuluca – Director Executiv Propaganda. „ Am inceput prin a lucra pe proiecte, iar vazand si facand am primit mai multe proiecte. Acum lucram pe mai multe branduri. Pintre ele se numara Furazolidon, Fiobilin, Paduden si alte cateva marci din portofoliul companiei”

„Campania a inceput in urma cu 2 saptamani si dureaza aproximativ o luna. Noi suntem fericiti ca avem un client curajos cu care putem sa facem lucruri mai putin vazute in comunicarea farmaceutica, si cu care avem si rezultate”, adauga Tuluca. „Amintesc Gold Effie-ul recent pentru Fiobilin si cel al povestilor stanjenitoare pentru Furazolidon”.

Mesajul central al campaniei este „Pana si cele mai puternice femei au nevoie de el” si, potrivit agentiei,  ilustreaza cu umor pozitionarea simpla si clara, si a fost declinat creativ pe mai multe medii: TV, presa scrisa, Internet si POSM-uri. Principalul beneficiu al produsului este subliniat si de sloganul: Paduden. Pa durere menstruala!

Intr-un domeniu aflat inca sub zodia testimonialelor, dupa cum spun oficialii agentiei, rezolvarea creativa si strategia propusa de Propaganda pentru produsul Paduden este rezultatul unor studii si analize la nivelul pietei realizate de agentia de publicitate in parteneriat cu Terapia Ranbaxy.

Adrian Tuluca spune ca „Noul proiect Paduden se remarca prin executia curajoasa, bazata pe umor si prospetime, dar mai ales pe o strategie coerenta si elemente ce comunica direct cu publicul vizat de campanie. Suntem increzatori ca aceasta campanie isi va atingele obiectivele de marketing si va stabili o legatura directa cu publicul tinta”.

Spotul Paduden reprezinta o usoara parodie la adresa filmelor de actiune, cu doua eroine din filme diferite care au acum solutia salvatoare pentru a stopa infractiunile, indiferent de momentele mai dificile pe care le traverseaza. Spotul a fost regizat de Jonty Toosey si produs cu ajutorul Saga Film.

AdFile

Advertiser: Terapia Ranbaxy

Produs: Paduden

Slogan: Paduden. Pa durere menstruala!

Agentie: Propaganda

Bogdan Moraru – Art Director,

Tudor Pascan – Copywriter,

Dan Moldovan –  Creative Director,

Simina Leotescu – Head of Strategic Planning,

Sonia Vlad – Senior Account Manager

Marcela Moldovan – AV Producer


PUBLICITATE: