Rezultatele cautarii dupa : "r"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
 TVR va transmite pe Eurovision Sport cele mai importante producţii realizate de canalul TVR SPORT
Miercuri, 01 Octombrie 2025
 In cadrul unui parteneriat cu EBU Sport, Televiziunea Publică va transmite cele mai importante producţii realizate pe canalul TVR SPORT către fanii sportului din intreaga lume şi va facilita accesul publicului din Romania la marile competiţii sportive internaţionale.
Fundația Țiriac lansează cea de-a 9 ediție a programului gratuit de inițiere în patinaj pentru copii „Primii pași pe gheață”
Luni, 29 Septembrie 2025
 Evenimentul de lansarea a programului gratuit de inițiere in patinaj pentru copii are loc sambătă, 4 octombrie 2025, incepand cu ora 10:00, la Patinoarul Allianz-Țiriac din Otopeni. Această primă intalnire marchează și prima ședință de inițiere, obligatorie pentru validarea inscrierii in...
1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul. Reveal Marketing Research
Vineri, 26 Septembrie 2025
 Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
20 de ani Street Delivery pentru un București prietenos. Zeci de proiecte, dezbateri, dans în stradă și între idei pe strada Verona.
Vineri, 26 Septembrie 2025
 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest și aduce in prim-plan intrebările esențiale despre oraș: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr și informație.
7 din 10 români (68.6%) cred că lucrurile în România merg într-o direcție greșită
Joi, 25 Septembrie 2025
 Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
Fundația Vodafone extinde programul Skills Upload Junior cu o componentă dedicată bunăstării digitale a copiilor
Marti, 23 Septembrie 2025
 Programul Fundației Vodafone se extinde cu o inițiativă la nivel european adresată bunăstării digitale a copiilor cu varste cuprinse intre 9 și 16 ani, printr-un parteneriat strategic cu Salvați Copiii UK;
 Festivalul Enescu 2025 a tras cortina editiei a-XXVII-a, după 29 de zile de efervescență artistică și celebrare a muzicii
Marti, 23 Septembrie 2025
 ,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
Cu o creștere de 8% comparativ cu anul precedent, Barrier anunţă o cifră de afaceri de 39 de milioane de euro în 2024
Marti, 23 Septembrie 2025
 Cu exporturi in Italia, Franța, Germania, Belgia și Marea Britanie dar și in Statele Unite ale Americii, compania romaneasca iși consolidează poziția in primii 5 producători de tamplărie termoizolantă din Romania și lansează programul Barrier Complet.
Campanie Nisita “Păstrează-ți energia pentru sezonul virozelor” dedicata mamicilor, împotriva virozelor din sezonul rece
Luni, 22 Septembrie 2025
 Prin intermediul campaniei, Nisita® iși propune să vină in sprijinul lor și al celor mici pentru a fi cu un pas inaintea virozelor, prin crearea unui mic scut protector care ajută la menținerea sănătății nazale a intregii familii.
Studiul CMS European M&A Outlook 2026 anticipează o intensificare a activității M&A în Europa în următoarele 12 luni
Miercuri, 17 Septembrie 2025
 Mai mult de o treime dintre respondenți (38%) consideră că tranzacțiile generate de presiuni financiare vor stimula activitatea de vanzare in Europa. In ceea ce privește achizițiile, investitorii sunt atrași in special de companiile subevaluate și de oportunitățile de redresare, ambele menționate de...
Creșterea TVA în România de la 1 august 2025 reduce puterea de cumpărare a consumatorilor, dar oferă și o oportunitate strategică pentru retaileri
Vineri, 29 August 2025
 ,,Conform analizelor noastre, creșterea TVA ar putea reduce cu pană la 5 - 7% bugetul lunar disponibil pentru achiziții neesențiale, ceea ce va accentua atenția consumatorilor asupra promoțiilor și ofertelor personalizate” a afirmat Cătălin Pațachia, country manager Shopfully, companie care pune la...
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Vineri, 22 August 2025
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
Addiko Bank lansează campania ,,Adică? Addiko! – credite rapide, 100% online, acum și în România, primite în orice banca are cont clientul.
Joi, 21 August 2025
 „Intrarea pe piața din Romania marchează un moment de referință pentru Addiko Bank, care demonstrează capabilitățile noastre digitale solide și angajamentul față de regiunea Europei Centrale și de Sud-Est”, spune Andrej Andoljsek, CEO Addiko Bank Slovenia.
Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®, cu jucăriile de pluș Kwami
Joi, 21 August 2025
 Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
Miercuri, 20 August 2025
 Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
Enescu în Control – Festivalul Enescu intră pe scena alternativă din București
Miercuri, 20 August 2025
Enescu in  Control -  powered by BRD Groupe Société Générale, reinventează concertul clasic, transformand sala intr-un spațiu vibrant unde, fără bariere intre artiști și spectatori, publicul stă in picioare, aproape de scenă, lăsandu-se antrenat de o atmosferă plină de...
CMS asistă Rezolv Energy în obținerea finanțării suplimentare de 331 milioane euro pentru parcul eolian VIFOR din România
Joi, 14 August 2025
 Ana Radnev, Head of Finance, CMS Romania, a afirmat: „Suntem incantați că am asistat Rezolv Energy in prima finanțare de acest tip. Finalizarea cu succes a celei de-a doua faze a proiectului parcului eolian VIFOR reflectă increderea continuă a finanțatorilor internaționali de top in tranziția...
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
Miercuri, 13 August 2025
 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
Deficitului de vitamina D3 afectează peste 60% din populația României. Impruvis recomanda administrarea Impruvis D3Vit chiar și vara.
Miercuri, 13 August 2025
Potrivit producatorului, vara populația asociaza eronat expunerea la soare cu un aport suficient de vitamina D, căci statisticile arată că 1 din 2 romani are carențe de vitamina D chiar și in sezonul cald.  
1 2 3 4 5 »