Rezultatele cautarii dupa : "horea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Intrebatorul ideal, Maria Pasc, „De vorba cu Mihai Sarbulescu”
Miercuri, 03 Martie 2021
 Despre cei doi protagonisti ai acestei carti dialogate, Maria Pasc, istoric de arta, si Mihai Sarbulescu, pictor, criticul literar si eseistul Dan C. Mihailescu remarca in prefata: „Maria Pasc este, in convorbirile cu Mihai Sarbulescu, intrebatorul ideal, in egala masura scenarist, regizor, scenograf,...
Elevii romani care merg in finala Campionatului Mondial de Robotica din SUA, FIRST Tech Challenge
Luni, 26 Martie 2018
„Sunt foarte mandra de toti copiii care au participat si care au muncit luni intregi, uneori si noaptea, pentru a construi robotii”, declara Dana Razboiu, fondatoarea asociatiei „Natie prin Educatie” care a adus si a implementat in Romania aceasta competitie, obtinand licenta de la FIRST USA (For...
Realitatea TV lanseaza astazi, la Cluj, prima statie locala
Vineri, 28 Martie 2008
„Clujul este doar primul punct Realitatea TV pe harta Romaniei, iar anul acesta urmeaza sa fie deschise statii locale in Brasov, Sibiu, Timisoara, Constanta si Tg. Mures", spune George Petrule (foto),...
Leo Burnett si Starcom premiate la Eurobest 2007
Vineri, 30 Noiembrie 2007
Starcom a luat un Silver la Media, iar Leo Burnett a castigat un Bronz la Radio si unul la Outdoor. Surprinzator sau nu, desi nominalizata, agentia anului la Golden Drum – McCann Erickson, nu a luat niciun premiu la Eurobest 2007
Carmen Chipuc, Starcom, dubla finalista la Cannes Lions 'Ne-am gandit la un mesaj mai direct'
Marti, 19 Iunie 2007
"Ne-am gandit la un mesaj mai direct, pentru ca am aflat ca femeile stiau despre cancerul la san, dar nu constientizau incidenta mare a acestuia" motiveaza mesajul campaniei "1 din 8 femei", Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom, prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions
Kraft Foods Worldwide premiaza Starcom Media si Kraft Romania
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL