Rezultatele cautarii dupa : "alfa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Considerat unul dintre cei mai sexy barbati din lume, Michele Morrone este noua imagine HELL ENERGY
Joi, 15 Februarie 2024
 Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament. Efectele negative ale supraexpunerii copiilor la ecrane in pandemie.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Specialistii Asociatiei pentru Sanatate Mintala a Copilului anunta cu ingrijorare o creste cu 34 % a cazurilor de copii cu intarzieri in dezvoltarea psihica si a limbajului, deficit de atentie, hiperactivitate, tulburari de comportament.
Fost specialist corporate BCR si pasionata de imagine la propriul atelier, Ioana Ciobanu pleaca in consultanta la Deloitte
Marti, 06 August 2019
 Fost specialist de administrare active corporate BCR dar si pasionata de imagine in timpul liber la atelierul care ii poarta numele Ioana Art Gallery, Ioana Ciobanu pleaca in servicii de audit si consultanta financiara la Deloitte.
Trebuincios ficatului sanatos. Noul supliment alimentar SteaBlock de la Hyllan Pharma in campanie de lansare
Luni, 22 Ianuarie 2018
 Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
afla! alfa! sau aHa! Casting bun, imagini de exceptie. Greu de aflat aplicatia Promenada
Joi, 23 Martie 2017
 Nu stiu daca sunt singurul care n-a inteles numele aplicatiei Promenada, prin care publicul este invitat la cumparaturi, dar  marturisesc ca mi-ar fi placut sa fie mai clar. Altfel, campanie de nota 10. 
Kevin Roberts a plecat dupa o ofensa adusa femeilor din publicitate. In Romania, ofensa rezista.
Sambata, 20 August 2016
 
46% dintre romani au vazut mai multe promotii la produse alimentare
Joi, 04 Februarie 2010
 Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
AJR, impotriva amendarii Legii dreptului de autor in mass-media
Marti, 07 Aprilie 2009
 Intr-un apel inaintat Guvernului semnat de presedintele asociatiei, Cezar Ion, si Colegiul Director format din Ovidiu Nahoi, Dan Horatiu Popa, Cristian Tudor Popescu, Stefan Radeanu,...
Campania Peroni Blue Ribbon, si in Romania
Joi, 12 Februarie 2009
 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
TV, CNA
CNA in campanie de somatii electorale
Marti, 28 Octombrie 2008
Mai multe posturi au fost astazi somate pentru nerespectarea deciziei 792 din 30 septembrie a.c privind comunicare electorala
AdMarket: 15.000 - 20.000 EUR pe piata, inestimabil pentru agentii
Joi, 25 Septembrie 2008

„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research

Starlink a cāstigat strategia de media Autoitalia Group
Vineri, 20 Aprilie 2007
Cu  52 de angajati si o cifra de afaceri de 5,6 Mil EUR anul trecut, Starlink Group a castigat strategia media Autoitalia Group, cont care are in portofoliu Fiat, Alfa Romeo, Lancia, SsangYong, Maserati si Honda
Peroni, īn Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Publicis cupleaza pentru Peroni weekend-uri fashion cu Ambientalia
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica