Rezultatele cautarii dupa : "romanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
“NOI, NU! NICIODATA!”. Campanie manifest semnata de Propaganda pentru Purcari Wineries
Marti, 20 Decembrie 2022
 Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
Luni, 12 Decembrie 2022
 Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea...
Agentia TheNEW semneaza noua campanie de strangere de fonduri Habitat for Humanity Romania
Joi, 08 Decembrie 2022
 Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
Concert Extraordinar de Craciun ,,Copiii din Codrii Vlasiei doresc salvarea caselor traditionale 2022. Sase copii de la Scoala ,,Merry Music” vor participa.
Luni, 05 Decembrie 2022
 Invitat special in cadrul spectacolului este violonistul Rares Mihai Florescu, fost concurent in emisiunile-concurs ,,Next Star” si ,,Romanii au talent”. Vor mai urca pe scena: Ansamblul Balotesti, ansamblul coral de copii Cor cu Dor, Dobasii din Piscu, Colindatorii din Corbeanca, preot paroh George...
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
Romanii vor din nou cu taxiul. Companiile isi eficientizeaza costurile cu pana la 30%-40%apeland la parteneriate cu aplicatii mobile de comenzi taxi
Joi, 24 Noiembrie 2022
 „Serviciile de taxi au trebuit sa se reinventeze in conditiile unei concurente crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicatie cu care sa poti comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibila oriunde in tara, pentru orice dispecerat sau sofer de taxi, cu...
Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
Luni, 21 Noiembrie 2022
 Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Premiera TVR 1: Carbunele care ne da frisoane, un reportaj incomod, la Dosar Romania
Vineri, 21 Octombrie 2022
 Care este adevaratul pret al carbunelui oltenesc, platit de toti romanii? Gabriel Geamanu a ajuns si vizitat cateva cariere din Gorj. Ne spune intreaga poveste la „Dosar Romania”, duminica, 23 octombrie, ora 18.00.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
Au salvat de la aruncare 7,5 tone de alimente cu aplicatia mobila Bonapp.eco in Bucuresti si Cluj
Vineri, 30 Septembrie 2022
 Aplicatia mobila de cumparaturi responsabile Bonapp.eco, anunta in premiera pentru Romania primele date despre comportamentul unei generatii de consumatori care incearca sa evite risipa alimentara. In zece luni, utilizatorii Bonapp.eco au salvat 7,5 tone de alimente aflate aproape de termenul de expirare....
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Munchen 1972, atentatul care a schimbat lumea sporturilor Duminica seara, de la ora 22.00, si pe parcursul zilei de luni, 5 septemrie, la TVR Info.
Duminca, 04 Septembrie 2022
Intr-un reportaj al carui producator si autor este jurnalistul Octavian Pescaru, pe durata a 40 de minute, sportivii romani participanti la Jocurile Olimpice de la Munchen '72, povestesc, pentru prima data de la comiterea...
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
« 1 2 3 4 5 »