Rezultatele cautarii dupa : "publicitate"
Ordonare dupa: data / relevanta  
De la CNA pentru Nasul, 25.000 lei amenda
Luni, 05 Noiembrie 2007
B1 TV a luat amenda de la CNA, pentru incalcarea reglementarilor referitoare la publicitate si teleshopping la Nasul
Ema Prisca, CD, Graffiti BBDO: „Lumea a inscris incredibil de mult si de prost (la Golden Drum)”
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Publicitatea online are comenzi intre 500 EUR si 30.000 EUR
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
McCann Erickson, premiata la Cresta Awards
Luni, 29 Octombrie 2007
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate care, anunta cele 71 de trofee ce provin din 21 de tari, intr-un show pe website-ul  Cresta Awards...
Tranca, Friends: „Stiu ce inseamna sa iei premii de creatie in festivaluri si sa uiti ce ai de facut pentru clienti”
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care  a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Vodafone lanseaza revista „ON”
Joi, 25 Octombrie 2007
Cu un tiraj de 100.00 de exemplare trimestrial, On spune in primul numar si cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige un Leu de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival.
Castigatorii romani la Golden Drum
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
Capanescu (Publicis Romania): “Cred ca discutia ghost-urilor tine de bolile copilariei in publicitatea romaneasca”
Luni, 22 Octombrie 2007
“Poti sa te uiti si pe selectia de la Cannes Lions, doar ca procentajul lor este mai mic - asta e singura diferenta”, a declarat, pentru AdPlayers, Razvan Capanescu (foto)- Creative Director la Publicis Romania, agentia de publicitate care a castigat la Golden Drum 2007 un Silver Drum la sectiunea TV, cu Nissan (Puppy)
Licitatia Parmalat, la Violet Advertising
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Violet va realiza campaniile de toamna–iarna pentru Santal si pentru laptele Parmalat
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Golden Watch pentru doua campanii McCann Erickson si Grey
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
Premiera Discovery Channel, cu Headvertising si Zenith Media
Luni, 15 Octombrie 2007
Canalul lanseaza o campanie integrata de promovare pentru seria, in premiera, „Cei mai rai”
Licitatie IAA pentru campania privind stilul de viata sanatos
Luni, 15 Octombrie 2007
International Advertising Association - IAA Romania  va derula o campanie de comunicare integrata privind stilul de viata sanatos, alaturi de Consiliului National al Audiovizualului
Cohn&Jansen adapteaza La Fantana oricarei afaceri
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Brandstalk are oameni noi la creatie
Vineri, 12 Octombrie 2007
Creatia mai atrage doi copywriteri: Roxana Raileanu si Alina Covalcic
Examenele Leo Academy din toamna se amana in primavara
Joi, 11 Octombrie 2007
Programate pentru toamna acestui an, „profesorii” de la Leo Burnett anunta amanarea „cursurilor” pentru imbunatatirea formatului
Perlele Golden Drum: Jack Daniels, simbol national romanesc la Portoroz
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint
„Primul premiu pentru Romania la Euro Effie” Razvan Matasel (Leo Burnett)
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
Amigo Premio. 100% AdVenture
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Cap sta bine pe cascavalul Delaco
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications