Rezultatele cautarii dupa : "media adplayersreport"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Biz Agency, compania care editeaza Revista Biz, a inregistrat o crestere cu peste 45% a cifrei de afaceri in 2022 si consolideaza echipa de management
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Pentru a sustine cresterea accelerata, compania Biz Agency, care editeaza Revista Biz, i-a desemnat ca parteneri asociati pe Gabriel Barliga, Redactor Sef Revista Biz, si pe Lelia Petrescu, Marketing Director, care vor face parte din echipa de management, alaturi de ownerul Biz, Marta Usurelu.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
Marti, 15 Ianuarie 2019
 MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Agerpres raporteaza o crestere a veniturilor cu aproape 4,4%. AdPlayersREPORT 2017
Joi, 05 Ianuarie 2017
 Cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.
Cata publicitate a inghitit in realitate Presa Scrisa, comparativ cu 97 Mil. EUR la Rate Card?
Miercuri, 21 Septembrie 2011

“Mult mai putin,” spune Nicu Laita, Media Director la OmnicomMediaGroup Romania/Head of Opera. Desi estimarea in baza tarifelor lista este cu mult mai mare - cei 97 Mil. EUR Rate Card pe 6 luni cat spune monitorizarea BRAT ce reprezinta doar o parte din titluri, in realitate, presa scrisa n-a inghitit mai mult de 8-10 Mil. EUR in primul semestru al anului

- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

Cristi Mucichescu (OMD): daca un grup are 25% din piata, aproape jumatate din agentii ar trage oblonul
Marti, 12 Aprilie 2011
 Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010

Medien Holding a incheiat anul cu 10% in minus comparativ cu 2009
Vineri, 28 Ianuarie 2011
 Despre cum a luat Romania Libera audienta de la publicatii ca Evenimentul Zilei, Gandul sau Jurnalul National, si cum a vandut Medien Holding proiecte editoriale cu tiraje...
Fosta Printactiv, acum GoodSign: 500.000 EUR pe 8 luni din productie, standuri si amenajari comerciale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Cum face The Group 50 Milioane EUR cu 1 angajat?
Vineri, 25 Iunie 2010
Parte din The Group, in 2008 polul de media The Media Partnership a cumparat si vandut 50 Milioane EUR cu un singur angajat, propulsand grupul in topuri fara ca reprezentantii de...
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR