Rezultatele cautarii dupa : "ogilvy media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
ING Bank România, la Ogilvy Public Relations
Marti, 05 Februarie 2008
Agentia Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti are in portofoliul de clienti marci si companii precum Petrom, ING Bank Romania, LG Electronics, RTPR, Colgate-Palmolive, Diageo, Hilti, Friesland, Canah, WWF
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Ikea se apara de soare cu Ogilvy & Mather
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
'Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather' Mihaela Muresan, Ikea
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One România), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pârvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramâne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine însa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, începând cu jumatatea lunii noiembrie
Ronaldinho joaca la OgilvyOne
Marti, 27 Iunie 2006
Biroul de la Barcelona al OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho (www.ronaldinhogaucho.com ) dupa negocieri care au durat timp de doi ani, programul de comunicare fiind planificat sa includa activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Un nou spot TV Ozone de la OgilvyOne
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Energy Holding a ales Ogilvy & Mather
Joi, 10 Noiembrie 2005
Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
« 1 2