Rezultatele cautarii dupa : "nu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
Contul de e-mail marketing al Parlamentului European, la White Image
Vineri, 15 Aprilie 2011
 Contactat de catre AdPlayers, Andrei Georgescu, managerul White Image, nu a dezvaluit bugetul colaborarii cu Biroului de Informare al Parlamentului European, dar a afirmat ca acesta va fi in functie de comenzile si cerintele institutiei.

“Gestul lui thegroup contrazice principiile de baza ale industriei Maria Tudor, Zenith Media
Luni, 11 Aprilie 2011
 “Avem nevoie de o industrie credibila si imi pare rau ca un jucator mare se preteaza la astfel de practici intr-o piata matura (sau nu?)”, Maria Tudor, Managing Director al agentiei de media Zenith Media, contactata de catre AdPlayers pentru a comenta aparitia cifrei de afaceri The Group la sfarsitul saptamanii trecute in cateva publicatii

The Group a raportat dublul bugetelor de media reale si in 2010.
Vineri, 08 Aprilie 2011
 Oficialii de comunicare au declarat ieri in Hotnews, Wall-street, Financiarul si Can-can o cifra de afaceri de 108 Mil. EUR pe 2010, insumand si in acest...
Ovidiu Florea: Evenimentele de la Realitatea TV nu vor afecta vanzarile
Vineri, 01 Aprilie 2011
 Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate...
Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

Licitatie de PR fara castigator la Banca Carpatica
Miercuri, 23 Martie 2011
 Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Pitch de 50.000 eur ARPIM, castigat de IMAGE (PR)
Marti, 22 Martie 2011
 Contul de comunicare al Asociatiei Producatorilor Internationali de Medicamente ARPIM a fost castigat in urma unui concurs la care au participat,...
Licitatii de comunicare Unilever, Produse Alimentare
Vineri, 18 Martie 2011
 Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare

500.000 EUR media Bancii Carpatica, la Propaganda
Joi, 17 Martie 2011
 Agentia Propaganda a castigat administrarea contului de media, in urma unei licitatii incheiate in aceste zile

Pitch de creatie de sute de mii de euro pe an la Domo
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?

RL vrea parteneriate intre 15.000 si 40.000 EUR pe eveniment
Miercuri, 09 Martie 2011
 Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Licitatia Romtelecom stopata, si nereluata. Cine si ce asteapta?
Joi, 03 Martie 2011
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
Actionariat GolinHarris: 80% local, 20% Interpublic
Marti, 01 Martie 2011
 Actionariatul Gollin Harris Bucuresti, fosta Lowe PR, intra in strategia grupului fondat de Veronica Savanciuc si Paul Radu: 80% Parteneri locali, 20% grupul Interpublic
Savoria iubeste audienta online sanatoasa si gustoasa
Luni, 28 Februarie 2011
 Afisarile cu mare audienta la public aduc o savoare speciala unui nou brand de produse din categoria panificatie
Licitatie Peugeot, castigata de Propaganda
Vineri, 25 Februarie 2011

Potrivit unor surse din piata in licitatia de creatie si strategie Peugeot au mai participat, printre altii, agentiile de publicitate ADDV Euro Rscg si Brandstalk

Pitch de lansare Unilever cu 3 agentii, la Neon Entertainment
Marti, 22 Februarie 2011
 Din informatiile AdPlayers, la licitatia finalizata in ianuarie au mai participat Graffiti BBDO si Bridge Communication
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Euroexpo se rupe de Romexpo
Vineri, 11 Februarie 2011
 Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente de aproximativ 1 Milion EUR si sa plece in alte locatii
Media Direction a pierdut Mars & Wrigley
Marti, 08 Februarie 2011
Media Direction a pierdut contul de media Mars & Wrigley, la capatul unui proces de selectie in care, potrivit informatiilor AdPlayers, agentia de media a ajuns in finala licitatiei impreuna cu OMD. Conform paginademedia.ro, contul a fost castigat de OMD.